آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مسقط گیت مسقط

هتل مسقط گیت مسقط
muscat gate Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل مسقط گیت

Muscat Gate Hotel(هتل مسقط گیت)

هتل 3 ستاره مسقط گیت در مسقط در عمان قرار دارد. هتل دارای امکانات خوبی می‌باشد. هتل دارای اینترنت پرسرعت رایگان است که در سرتاسر هتل برای مهمانان قابل استفاده می‌باشد. پارکینگ این هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان این هتل قرار گرفته تا در صورت اجاره خودرو یا به همراه داشتن خودروی شخصی ، مهمانان بدون دغدغه بتوانند ماشین ها را در این محل قرار دهند. همچنین هتل دارای اتاق های خانوادگی و اتاق های استعمال سیگار ممنوع می‌باشد.

هتل دارای شاتل فرودگاهی می‌باشد که در صورت پرداخت هزینه اضافی مهمانان می‌توانند از این امکان استفاده نمایند. هتل دارای خدمات خشکشویی، اتوشویی و لباسشویی می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت پرداخت هزینه اضافی از این امکانات استفاده نمایند. پذیرش این هتل 24 ساعته می‌باشد و آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مهمانان می‌باشند. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی قرار گرفته اند که به زبان های عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و اردو مسلط هستند و آماده ارائه هر چه بهتر خدمات هتل به توریست ها با زبان های مختلف هستند.

هتل دارای مرکز تناسب اندام می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند از این مرکز تناسب اندام استفاده کرده و تناسب اندام خود را حفظ نمایند. هتل دارای قسمتی برای چمدان ها و وسایل مسافران است که مسافران می‌توانند از این قسمت در فاصله زمانی تحویل اتاق تا پرواز استفاده نمایند. قسمت تجاری هتل برای سفر های کاری آماده شده است و مهمانان می‌توانند جلسات را در آنجا برگزار کنند.

هتل دارای رستوران باکیفیتی می‌باشد. بوفه صبحانه این هتل دارای تنوع بسیار زیاد و سلف سرویس می‌باشد. این رستوران دارای منوی غذای بین‌المللی می‌باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد. هتل دارای امکاناتی برای افراد کم توان و معلول می‌باشد امکاناتی که دسترسی آن ها را به هتل راحت تر می‌کند امکاناتی همچون ویلچر و آسانسور. هتل دارای مرکز تبدیل ارز می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت نیاز به این بخش مراجعه نمایند.

اتاق ها

این هتل دارای 82 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق این هتل عبارتند از Standard Single Room ، Standard Double Room ، Deluxe Single Room ، Deluxe Double Room ، Twin Room ، Triple Room و سوئیت ها از نوع Executive Suite می‌باشند. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع هوا ، چای / قهوه ساز، سشوار و حمام اختصاصی هستند. استعمال دخانیات در اتاق های این هتل ممنوع می‌باشد. به همین دلیل برای این کار باید به قسمت های مشخص شده مراجعه کنند.

فاصله هتل تا

  • 1.5 کیلومتر فرودگاه بین‌المللی مسقط
  • 5.5 کیلومتر تا مسجد بزرگ سلطان قابوس
  • 6 کیلومتر تا ساحل الزبیه
  • 7 کیلومتر تا ساحل Al Mouj
  • 9 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 16 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مسقط گیت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2