آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن تولیپ مسقط

هتل گلدن تولیپ مسقط
golden tulip Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل گلدن تولیپ

Golden Tulip Hotel (هتل گلدن تولیپ)

هتل 4 ستاره گلدن تولیپ در منطقه Ruwi مسقط قرار دارد و از نظر دسترسی به مناطق تاریخی ، تجاری و تفریحی جای بسیار خوبی قرار گرفته است. هتل بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. هتل امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اینترنت پر سرعت رایگان برای مهمانان این هتل در سر تا سر هتل در دسترس می‌باشد و این برای مهمانان بسیار خوب است. هتل پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و این باعث می‌شود که مهمانان در صورت اجاره خودرو و یا همراه داشتن خودروی شخصی دغدغه جای پارک نداشته باشند و بتوانند آن را در پارکینگ هتل قرار دهند. 

هتل دارای امکانات ورزشی مناسبی می‌باشد .استخری رو باز بر روی بام هتل قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند در صورت علاقه از این استخر زیبا استفاده نمایند. هتل دارای مرکز تناسب اندام مجهز و مدرن می‌باشد که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند و تناسب اندام خود را حتی در طول سفر حفظ کنند. هتل دارای یک مرکز ماساژ می‌باشد که مهمانان می‌توانند از این مرکز استفاده نمایند و خستگی های خود را از بین ببرند.

هتل آماده خدمت رسانی 24 ساعته به مهمانان و مسافران می‌باشد برای همین پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته صورت می‌گیرد. در کنار پذیرش هتل مترجمانی چند زبانه مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی می‌باشند و در ارائه بهتر خدمات به مسافران و مهمانان از تمام نقاط دنیا کمک می‌کنند. نظافت و خدمات هتل به صورت روزانه انجام می‌شود به همین دلیل اتاق ها و محیط خود هتل بسیار تمیز می‌باشد. 

هتل دارای مرکز تبدیل ارز می‌باشد که مهمانان می‌توانند از آن در هتل استفاده نمایند. خدمات خشکشویی ، لباسشویی و اتو شویی نیز در این هتل در دسترس می‌باشد که با هزینه ای اضافی در اختیار مهمان های هتل قرار می‌گیرد. هتل امکاناتی برای معلولان و افراد کم توان نیز قرار داده است مانند آسانسوری که به تمام طبقات این هتل دسترسی دارد. در این هتل به صورت روزانه، روزنامه در اختیار مهمانان قرار میگیرد.

هتل دارای یک رستوران و یک کافه می‌باشد که هردوی آن ها دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشند. در منوی غذای این رستوران نیز غذا های گیاهی قرار داده شده است . همچنین در صورت درخواست منوی غذای کودک نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ورود حیوانات به داخل این هتل ممنوع اعلام شده است.

اتاق ها

هتل گلدن تولیپ دارای 118 اتاق و سوئیت با طراحی های مدرن و زیبا دارد. اتاق ها و سوئیت ها از انواع Standard  Deluxe ، Plaza suite و Headington می‌باشند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا مطبوع ، کتری، تلویزیون صفحه تخت ، لوازم بهداشتی و حمام اختصاصی هستند.

فاصله هتل تا

  • 500 متر تا مرکز خرید کی ام
  • 1.9 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 3.8 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 3.9 کیلومتر تا برج Old Watch Tower
  • 5 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 5 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 6 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 6 کیلومتر تا کاخ سلطنتی Qasr Al Alam
  • 6 کیلومتر تا قلعه Al Jalali 
  • 7 کیلومتر تا پارک ملی Qurum
  • 13 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی

برای رزروتورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلدن تولیپ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس خدمات پزشکی روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2