آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سیتی پارک مسقط

هتل سیتی پارک مسقط
city park Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل سیتی پارک

City Park Hotel(هتل سیتی پارک)

هتل 3 ستاره سیتی پارک در مسقط در کشور عمان قرار دارد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است و دارای امکانات مناسبی می‌باشد. هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته است و آن ها می‌توانند در صورت همراه داشتن خودروی شخصی و یا اجاره خودرو از این محل استفاده نمایند. اینترنت پر سرعت رایگان در هتل در دسترس است که مهمانان می‌توانند در سرتاسر هتل از این اینترنت استفاده نمایند.

هتل دارای پذیرش 24 ساعته می‌باشد که این به این معناست توریست ها می‌توانند در در هر ساعتی از شبانه روز در این هتل پذیرش شوند. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی مسلط به زبان های انگلیسی، عربی و هندی قرار گرفته اند تا در ارائه بهتر خدمات هتل به مسافران و توریست ها کمک کنند. هتل دارای خدمات اتاق و نظافت روزانه می‌باشد به همین دلیل فضای داخلی اتاق ها و خود هتل بسیار تمیز و مرتب می‌باشد.

هتل دارای صندوق امانات می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته تا در صورت نیاز به این بخش مراجعه کنند و اشیای قیمتی خود را به امانت بگذارند. .هتل دارای خدمات اتوشویی، لباسشویی و خشکشویی می‌باشد که مهمانان با پرداخت هزینه اضافی می‌توانند از این امکانات استفاده نمایند. بخش تجاری هتل آماده برگزاری مراسمات و جلسات ادارای می‌باشد که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل میزبانی مراسمات خود را در این بخش انجام دهند.

هتل دارای مرکز تبدیل ارز می‌باشد که این مرکز درون هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند در صورت نیاز به این قسمت مراجعه کنند. از امکانات ورزشی هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام این هتل اشاره کرد. مرکز تناسب اندام هتل سیتی پارک بسیار مدرن و دارای تجهیزات مناسبی می‌باشد. این مرکز در اختیار مهمان ها قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در طول سفر تناسب اندام خود را حفظ کرده و از ورزش در این هتل لذت ببرند.

هتل دارای بخش انبار چمدان است. مهمانان می‌توانند در فاصله زمانی تحویل اتاق تا پرواز خودشان وسایل خود را در این بخش قرار دهند. هتل دارای رستوران نمی‌باشد. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند.

اتاق ها

هتل سیتی پارک مسقط دارای 136 اتاق و سوئیت می‌باشد. اتاق ها و سوئیت ها دارای دکوراسیون مدرن می‌باشند. انواع اتاق های هتل سیتی پارک عبارتند از Standard Room و Standard Twin Room و انواع سوئیت ها Suite Room و Executive Room می‌باشند. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، میز، ملحفه و حوله می‌باشند. هتل سیتی پارک همچنین دارای اتاق های سیگار ممنوع و اتاق های خانوادگی می‌باشد.

فاصله هتل تا

  • 550 متر تا موزه ملی تاریخ طبیعی
  • 4.4 کیلومتر تا ساحل Qurum
  • 8 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
  • 13 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 15 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 16 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 17 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 18 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 18 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 18 کیلومتر تا کاخ سلطنتی Qasr Al Alam
  • 19 کیلومتر تا قلعه Al Jalali

برای رزروتورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سیتی پارک ‌
تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سالن کنفرانس نمازخانه اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس دوربین مدار بسته
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2