آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مسقط دونس مسقط

هتل مسقط دونس مسقط
muscat dunes Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل مسقط دونس

Muscat Dunes(مسقط دونس)

هتل 3 ستاره مسقط دونس در مسقط در کشور عمان قرار دارد. هتل دونس چشم اندازی بر تپه ماسه ای دارد به همین دلیل نام این هتل مسقط دونس است. دونس به زبان عمانی به معنای تپه ماسه ای است. هتل دارای پذیرش 24 ساعته می‌باشد و در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی چند زبانه مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و اردو قرار گرفته اند تا به ارائه بهتر خدمات هتل به توریست ها و مسافران کمک کنند.

هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی زیادی می‌باشد که می‌تواند اقامت مهمانان در این هتل را به به یک اقامت بسیار خوب تبدیل کند. هتل دارای یک استخر روباز می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته و مهمان ها می‌‍توانند در صورت علاقه به استخر مراجعه نمایند. مرکز تناسب اندام هتل دارای تجهیزات مدرنی می‌باشد. مهمانان می‌توانند با استفاده از امکانات مدرن این مرکز در طول سفر تناسب اندام خود را حفظ کنند و از ورزش در این هتل لذت ببرند.

هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که مهمانان هتل می‌توانند در صورت به همراه داشتن خودروی شخصی و یا اجاره خودرو، خودروی خود را در این محل قرار دهند. هتل دارای اینترنت پرسرعت رایگان می‌باشد. این اینترنت در اختیار مهمان ها قرار گرفته تا آنها بتوانند در سراسر هتل از این اینترنت پرسرعت استفاده نمایند. در قسمت پذیرش هتل قسمتی قرار دارد به نام صندوق امانات که مهمانان می‌توانند در صورت خروج از هتل اشیای قیمتی خود را به این بخش به امانت بگذارند و با خیالی راحت به ماجراجویی خود در مسقط ادامه دهند. 

امکانات لباسشویی، خشکشویی و اتو شویی در این هتل با هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل دارای یک مرکز تبدیل ارز می‌باشد. این مرکز داخل هتل قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند در صورت نیاز به این مرکز مراجعه کنند. خدمات شاتل فرودگاهی نیز در صورت پرداخت هزینه اضافی انجام می‌شود. هتل دارای خدمات اتاق و نظافت روزانه می‌باشد که این باعث شده فضای داخلی اتاق ها و هتل تمیز و مرتب باشد.

هتل دارای امکانات برای افراد کم توان و معلول می‌باشد امکاناتی مانند ویلچر و آسانسور. هتل دارای 2 رستوران می‌باشد که کیفیت های خوبی دارند. بوفه صبحانه این هتل نیز در دسترس است. ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل ممنوع اعلام شده است.

اتاق ها

هتل دارای 78 اتاق و سوئیت می‌باشد. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Standard Room ، Standard King Deluxe King و Standard Twin و انواع سوئیت ها Deluxe Suite King ، One Bedroom Suite Family Suite و Deluxe Suite King هستند. تمام اتاق ها و سوئیت ها با طراحی مدرن ساخته شده اند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، یخچال، لوازم بهداشتی، قهوه/چای ساز، ملحفه و حوله هستند. 

فاصله ها

  • 2.9 کیلومتر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 6 کیلومتر تا ساحل Qurum
  • 9 کیلومتر پارک طبیعی Qurum
  • 9 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی مسقط
  • 14 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 16 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda 
  • 16 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 18 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 19 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 19 کیلومتر تا قلعه  Al-Mirani
  • 19 کیلومتر تا کاخ سلطتنی Qasr Al Alam
  • 19 کیلومتر تا قلعه Al Jalali

برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مسقط دونس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2