آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پلاتینیوم مسقط

هتل پلاتینیوم مسقط
platinum Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل پلاتینیوم

Platinum Hotel(هتل پلاتینیوم)

هتل 3 ستاره پلاتینیوم در مسقط در کشور عمان قرار گرفته است. هتل بسیار زیبا و مدرن طراحی و تزئین شده است و به دلیل موقعیت نزدیک به مراکز تجاری و خیابان های اصلی توریست های بسیاری را جذب می‌کند. هتل دارای اینترنت رایگان پرسرعت است که در اختیار مهمان ها قرار گرفته و در سر تا سر هتل قابل دسترسی است. هتل دارای لابی بسیار بزرگ و زیبایی می‌باشد که از پاکیزگی لابی پاکیزه بودن کل هتل و اتاق ها مشخص است چرا که هتل دارای خدمات نظافت و خدمات اتاق روزانه می‌باشد.

هتل دارای استخر رو بازی می‌باشد که در تمام فصل های سال قابل استفاده می‌باشد و مهمانان می‌توانند از آن استفاده نمایند. با توجه به اینکه هتل بر روی بام هتل قرار دارد از استخر هتل منظره ای زیبا از شهر وجود دارد. مرکز تناسب اندام هتل در اختیار مهمانان قرار گرفته است و آن ها می‌توانند در طول سفر خود دغدغه های ورزشی خود را برطرف و تناسب اندام خود را حفظ نمایند. پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مهمان ها قرار گرفته تا مهمانان در صورت همراه داشتن خودروی شخصی و یا اجاره خودرو محل مناسبی برای قرار دادن آن ها داشته باشند.

هتل آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته به مهمان ها و توریست ها می‌باشد به همین دلیل پذیرش این هتل 24 ساعته می‌باشد. در کنار پذیرش 24 ساعته هتل مترجمانی مسلط به زبان های عربی، انگلیسی و هندی قرار داده است تا به ارائه بهتر خدمات به توریست ها و مهمانان کمک کنند. هتل دارای قسمتی برای نگه داشتن چمدان ها می‌باشد و مهمانان می‌توانند در فاصله زمانی تحویل اتاق تا پرواز خودشان وسایلشان را در این محل قرار دهند. 

هتل دارای خدمات شاتل فرودگاهی می‌باشد که در صورت پرداخت هزینه اضافی شاتل فرودگاهی در اختیارشان قرار می‌گیرد. خدمات اتوشویی و خشکشویی با هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند. هتل دارای بخش تجاری می‌باشد که در این بخش امکانات فکس و فتوکپی با هزینه اضافی امکان پذیر می‌باشد. همچنین در این بخش یک قسمت برای جلسات اداری وجود دارد که در اختیار مهمانان برای میزبانی از جلساتشان قرار می‌گیرد.

هتل دارای رستوران و کافه می‌باشد که رستوران این هتل بر روی بام قرار گرفته و منظره زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و در صورت درخواست منوهای درخواستی به مهمانان ارائه می‌شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد. هتل دارای مرکز تبدیل ارز می‌باشد که مهمان ها می‌توانند کارهای خود را در صورت نیاز در این قسمت انجام دهند.هتل برای افراد معلول و کم توان نیز امکاناتی قرار داده است. همچنین در 3 کیلومتری هتل زمین گلف قرار گرفته که با هزینه اضافی و هماهنگی با هتل می‌توان از آن استفاده کرد.

اتاق ها

هتل دارای 85 اتاق و سوئیت می‌باشد که با طراحی های زیبا تزئین شده اند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Queen Room ، Deluxe Room و Family Room و انواع سوئیت ها Presidential Suite و  Deluxe Queen Suite می‌باشند. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، حمام اختصاصی، سشوار، میز، قهوه / چای ساز ، گاو صندوق، تهویه هوای مطبوع، یخچال و آب هستند.

فاصله هتل تا

  • 900 متر تا موزه تاریخ ملی
  • 3.7 کیلومتر تا ساحل Qurum
  • 7 کیلومتر پارک ملی Qurum
  • 8 کیلومتر تا ساحل Marjan
  • 10 کیلومترتا فرودگاه بین‌المللی مسقط
  • 12 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح
  • 14 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 15 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 17 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 17 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 17 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 17 کیلومتر تا کاخ سلطتنی Qasr Al Alam
  • 18 کیلومتر تا قلعه Al Jalali
برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پلاتینیوم ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2