آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل روزانا مسقط

هتل روزانا مسقط
rozana Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل روزانا

Rozana Hotel(هتل روزانا)

هتل 3 ستاره روزانا در قلب مسقط در کشور عمان قرار گرفته است. این هتل 6 طبقه دارای منظره زیبایی از شهر و مناطق کوهستانی مسقط می‌باشد. هتل روزانا پذیرش توریست ها و مهمان ها را به صورت 24 ساعته انجام می‌دهد. در کنار این پذیرش 24 ساعته مترجمانی چند زبانه مسلط به زبان های عربی، انگلیسی و هندی قرار گرفته اند تا در ارائه خدمات هتل به مهمانان و توریست ها از سرتاسر دنیا کمک کنند. هتل دارای یک لابی بسیار بزرگ و زیبا می‌باشد که در هنگام ورود توجه مهمان ها را جلب می‌کند.

هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی نیز می‌باشد و در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. استخر سرپوشیده هتل در دسترس مهمان ها می‌باشد و مهمان ها می‌توانند در صورت علاقه از این استخر زیبا استفاده نمایند. مرکز تناسب اندام هتل دارای امکانات ورزشی مدرن می‌باشد که مهمانان می‌توانند در طول سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ نمایند و از ورزش در این هتل لذت ببرند. هتل دارای صندوق امانات نیز می‌باشد که مهمانان می‌توانند اشیای قیمتی خود را در هنگام خروج از هتل به این بخش بسپارند.

هتل دارای قسمت تجاری می‌باشد که مهمانان در صورت نیاز می‌توانند در این قسمت میزبانی جلسات اداری خود را به بهترین شکل انجام دهند. مهمانان می‌توانند در این هتل مراسمات عروسی و یا مهمانی های خود را به فراموش نشدنی ترین و بهترین حالت برگزار کنند. هتل دارای خدمات اتاق و نظافت روزانه می‌باشد و این باعث می‌شود که اتاق ها و فضای داخلی هتل بسیار تمیز باشد. طبق تجربه و نظرات کاربران و مهمانان سابق این هتل، کارکنان این هتل بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند.

هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد که این پارکینگ در اختیار مهمانان قرار گرفته تا در صورت همراه داشتن خودروی شخصی و یا اجاره خودرو، محلی مطمئن برای قرار دادن خودرو های خود داشته باشند. اینترنت پرسرعت در این هتل رایگان و در دسترس مهمان ها در سرتاسر هتل قرار می‌گیرد. در قسمت تجاری این هتل خدمات فتوکپی و فکس هم در دسترس است و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از این امکانات بهره مند شوند.

مرکز تبدیل ارز در این هتل در دسترس است و در اختیار مهمان ها قرار گرفته و در صورت نیاز می‌توانند به این قسمت مراجعه نمایند. هتل دارای خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوشویی می‌باشد که مهمانان می‌توانند در صورت پرداخت هزینه اضافی از این خدمات استفاده کنند. امکاناتی برای افراد کم توان و معلول نیز در این هتل موجود است، مانند اتاق های مخصوص برای این افراد، آسانسور با دسترسی به تمام طبقات هتل و خدمات ویلچر.

هتل دارای رستورانی با منوی غذا های بین‌المللی می‌باشد و کیفیت خوبی را دارا می‌باشد و مهمانان می‌توانند از تجربه  غذاهای این هتل لذت ببرند. همنچنین هتل دارای کافه می‌باشد که در اختیار مهمان ها قرار گرفته است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع اعلام شده است. استعمال دخانیات در قسمت های عمومی هتل ممنوع و برای این کار مهمانان باید به قسمت های مشخص مراجعه کنند.

اتاق ها

 198 اتاق و سوئیت در هتل روزانا موجود می‌باشد که تمام این اتاق ها و سوئیت ها ساختار بسیار زیبایی و مدرنی را دارند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از  Executive Twin Room ، Deluxe Room و Family Room و سوئیت های این هتل از انواع Suite Room و Family Suite می‌باشند. متراژ اتاق ها و سوئیت ها از 20 متر تا 40 متر می‌باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به تلویزیون های صفحه تخت، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، میز، ملحفه و حوله می‌باشند.

فاصله هتل تا

  • 2.3 کیلومتر تا موزه تاریخ ملی
  • 2.7 کیلومتر تا مرکز خرید عمان اونیز مال
  • 5.8 کیلومتر تا مسجد جامع سلطان قابوس
  • 6 کیلومتر تا ساحل Qurum
  • 7.5 کیلومتر تا موزه کودکان عمان
  • 8 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
  • 8.2 کیلومتر تا خانه اپرای سلطنتی
  • 9 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی مسقط
  • 10 کیلومتر تا ساحل Marjan
  • 13 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 15 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 16 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 18 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 18 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 18 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 18 کیلومتر تا کاخ سلطنتی Qasr Al Alam
  • 19 کیلومتر تا قلعه Qasr Al Alam

برای رزروتورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

  
امکانات و خدمات هتل روزانا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2