آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گاردن مسقط

هتل گاردن مسقط
garden Hotel مسقط
درجه هتل:
هتل گاردن

Garden Hotel(هتل گاردن)

هتل 3 ستاره گاردن در قلب مسقط در کشور عمان قرار گرفته است. این هتل از سال 2011 کار خودش را آغاز کرده و دارای پیشینه خوبی می‌باشد. طبق نظرات کاربران فضای مجازی و مهمان های سابق این هتل، رفتار کارکنان بسیار موجه و گرم می‌باشد. هتل دارای پذیرش 24 ساعته می‌باشد و این باعث می‌شود که مهمانان و توریست ها هر زمان از شبانه روز در این هتل پذیرش شوند. در کنار پذیرش 24 ساعته هتل گاردن افراد چند زبانه مسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، فرانسوی، هندی و فیلیپینی را قرار داده تا بتوانند بهتر و راحت تر ارائه خدمات خود را به توریست ها از سراسر دنیا انجام دهند.

خدمات اتاق و نظافت روزانه این هتل باعث شده که فضای داخلی اتاق ها و خود هتل تمیز و مرتب باشد. هتل دارای مرکز تجاری می‌باشد. در این مرکز مهمانان می‌توانند جلسات اداری خود را به بهترین شکل میزبانی کنند. در این بخش خدمات فتوکپی و فکس در دسترس است که مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از این خدمات بهره مند شوند. هتل دارای اینترنت پر سرعت رایگان می‌باشد که در سراسر هتل در دسترس مهمانان می‌باشد.

مرکز تناسب اندام با تجهیزات مدرن در دسترس مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در طول سفر خود نیز به این بخش مراجعه کرده و تناسب اندامشان را حفظ نمایند و از ورزش کردن در این هتل لذت ببرند. هتل دارای تور های پیاده روی است که مهمانان می‌توانند با هماهنگی با هتل از این امکانات استفاده نمایند. در طول این تور پیاده روی مهمانان می‌توانند بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی آشنا شوند و از پیاده روی خود لذت ببرند.

زمین تنیس و زمین گلف نیز در صورت پرداخت هزینه اضافی و هماهنگی با هتل برای مهمانان در دسترس است. هتل دارای مینی مارکت می‌باشد که مهمانان می‌توانند خرید های خود را در هتل انجام دهند. مرکز تبدیل ارز هتل داخل هتل در دسترس مهمانان قرار گرفته و مهمانان می‌توانند در صورت نیاز از این بخش استفاده نمایند. هتل به صورت روزانه روزنامه در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد تا از اخبار روز دنیا جا نمانند.

هتل دارای خدمات لباسشویی، اتوشویی و خشکشویی می‌باشد که مهمانان در صورت پرداخت هزینه اضافه از این خدمات بهره مند می‌شوند. خدماتی برای افراد کم توان و معلول نیز در هتل گاردن وجود دارد خدماتی مانند ویلچر و آسانسور. رستوران موجود در این هتل دارای کیفیت خوبی می‌باشد. صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس است. برای وعده های دیگر منو غذا دارای انواع غذا های محلی و بین‌المللی می‌باشد. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع اعلام شده است.

اتاق ها

هتل گاردن دارای 7 طبقه و در مجموع 153 اتاق و سوئیت می‌باشد که. انواع اتاق های این هتل عبارتند از Standard Room و Two Bedroom Room و انواع سوئیت ها Deluxe Suite ، Two Bedroom Suite ، Executive Suite و Studio Suite می‌باشد. اتاق ها و سوئیت های هر طبقه دکوراسیون و چیدمان مختلفی را دارا می‌باشند. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، حوله، چای / قهوه ساز، یخچال،گاو صندوق، لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع و سشوار هستند.

سوئیت های این هتل دارای بالکن کوچک می‌باشد که رو به اطراف هتل است. هتل دارای اتاق های سیگار ممنوع و اتاق های خانوادگی می‌باشد.

فاصله هتل تا

  • 500 متر تا موزه تاریخ طبیعی
  • 1.5 کیلومتر تا مرکز خرید اونیز مال عمان
  • 3.8 کیلومتر تا ساحل Qurum
  • 3.9 کیلومتر تا مسجد سلطان قابوس
  • 4.9 کیلومتر تا خانه اپرای مسقط
  • 5.4 کیلومتر تا باشگاه گلف گالا
  • 7 کیلومتر تا پارک طبیعی Qurum
  • 8 کیلومتر تا ساحل Marjan
  • 12 کیلومتر تا موزه نیروهای مسلح سلطان
  • 14 کیلومتر تا موزه Bait Al Baranda
  • 15 کیلومتر تا برج Old Watch
  • 17 کیلومتر تا موزه Muscat Gate
  • 17 کیلومتر تا موزه ملی عمان
  • 17 کیلومتر تا قلعه Al-Mirani
  • 18 کیلومتر تا کاخ سلطنتی Qasr Al Alam
  • 18 کیلومتر تا قلعه Al Jalali 

برای رزرو تورهای مسقط با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3. برای مراجعه حضوری، ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهر به آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گاردن ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2