آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هوی‌ آن ریورساید هوی آن

هتل هوی‌ آن ریورساید هوی آن
hoi an reverside resorte & spa Hotel هوی آن
درجه هتل:
هتل هوی‌ آن ریورساید

چرا هتل هوی‌ آن ریورساید Hoi An Reverside Resort & Spa

هتل هوی‌ آن ریورساید به دلیل واقع شدن در کنار رودخانه سونگ‌دو دارای نمای بسیار زیبا و آرام‌بخشی می‌باشد که به میهمانان خود حس دلنشینی ار زندگی می‌بخشد. این هتل ریزورت *4 که توسط گروه هتل LENID اداره می‌شود. هتل هوی‌ آن ریورساید در نزدیکی شهری بنام و باستانی هوی آن در کنار زیباتربن ساحل‌های ویتنام واقع شده است.

خدمات و امکانات هتل هوی آن ریورساید Hoi An Reverside Reosort & Spa

هتل هوی آن ریورساید با پذیرش 24 ساعته که در فضای 9000 متری باغ مانند با 64 اتاق ساخته شده است دارای استخر روباز، مرکز آبگرم و سالن تناسب اندام می‌باشد، در ضمن مسافران محترم می توانند اسپای روزانه این هتل برای استراحت بیشتر استفاده نمایند. رستوران این هتل در فضای باز و با چشم انداز رودخانه رودخانه سونگ دو که با همین نام نیز لقب گرفته است غذاهای اصیل ویتنامی و بین‌المللی را سرو می‌کند.بار هتل هوی آن ریورساید به نام وایفو چشم اندازی بی نظیر از مزارع برنج دارد که انواع نوشیدنیها در این مجموعه برای میهمانان محترم موجود می‌باشد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات این هتل می‌باشد. از دیگر امکانات رایگان این هتل سرویس رفت و برگشت به شهر باستانی هوی آن و ساحل تان تان است.

هتل هوی آن ریورساید برای جلب رضایت میهمانان خود علاوه بر شنا ورزشهایی نظیر بیلیارد، درچرخه سواری، بدمینتون و قایق سواری نیز را شامل می شود.

اتاق ها و امکانات هتل هوی آن ریورساید Hoi An Reverside Resort & Spa

اتاق های هتل هوی آن ریورساید به معماری هندوچین و از جنس چوب سخت ساخته شده است، دارای پنجره‌هایی که نور طبیعی زا بازتاب می کنند می‌باشد. اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند که دارای منظره 180 درجه ای از تمام دیذنیهای اطراف مانند رودخانه، باغ، استخر و مزارع برنج می‌باشند.امکانات دیگری  مانند استخر روباز،اتاق کنفرانس،کرایه دوچرخه نیز در این هتل امکان پذیر می‌باشد. تلویزیون LCD صفحه تخت، صندوق امانات شخصی، حمام اختصاصی با امکانات دوش یا وان، سشوار ، دمپائی هتلی و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع و اینترنت وای فای اشاره کرد.

فاصله هتل تا

  • ساحل کوا دای 1500 متر
  •  دهکده سبزیجات 2300 متر
  •  میراث رهان 2700 متر
  •  بازار شبانه هوی آن 2950 متر
  •  ساحا آن بنگ 3000 متر
  •  بازار مرکزی 3050 متر
  • شهر باستانی هوی آن 3200 متر
  •  خانه قدیمی تان کی 3300 متر
  •  پل سرپوشیده ژاپنی 3500 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ترکیبی ویتنام  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هوی‌ آن ریورساید ‌
رستوران تلویزیون در لابی پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی باشگاه بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
استخر
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2