آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کیرمان لئودیکیا ریزورت آلانیا

هتل کیرمان لئودیکیا ریزورت آلانیا
kirman s leodikya resort Hotel آلانیا
درجه هتل:
آلانیا
هتل کیرمان لئودیکیا ریزورت

چرا هتل کیرمان لئودیکیا ریزورت Kirman Hotels Leodikya Resort

واقع بین آلانیا و ماناوگات در یکی از بهترین سواحل ترکیه به نام Karaburun. این هتل تا ماناوگات 23 کیلومتر، تا آلانیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 85 کیلومتر فاصله دارد.

خدمات و اماکانات هتل کیرمان لئودیکیا ریزورت Kirman Hotels Leodikya Resort

32 سوئیت جونیور، 65 سوئیت و 145 اتاق دو نفره در 6 طبقه واقع شده اند که با آسانسور قابل دسترسی است. کارکنان خوش برخورد در میز پذیرش در لابی با خوشحالی به هر سوالی پاسخ می دهند. امکانات عبارتند از گاوصندوق و صرافی. دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی ارائه می شود. این هتل دارای امکاناتی برای ویلچر است. انواع مغازه ها از جمله سوپرمارکت موجود است. محوطه هتل دارای زمین بازی و باغی زیبا می باشد. امکانات اضافی عبارتند از روزنامه، اتاق تلویزیون و اتاق بازی. مهمانانی که با ماشین وارد می شوند می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل کمک های پزشکی، خدمات خشکشویی و آرایشگاه است.
مهمانان می توانند در استخرهای روباز و سرپوشیده ورزش کنند یا فقط استراحت کنند. بچه‌ها می‌توانند در یک منطقه مخصوص شنا فقط برای آنها بپرند. یک سرسره آبی و یک نوشیدنی با طراوت در اسنک بار کنار استخر بهترین راه برای استراحت است. صندلی‌های آفتاب‌گیر راحت در تراس موجود است. طیف گسترده ای از فعالیت های ارائه شده در هتل تضمین می کند که هر روز کارهای جدیدی برای انجام دادن وجود دارد، از جمله تنیس، بوسه، والیبال ساحلی، والیبال و بسکتبال. میهمانان می توانند در یک برنامه جامع ورزش های آبی که شامل قایق سواری، قایق رانی، کاتامارنینگ و ایروبیک در آب است، با اسکی روی آب، موج سواری، جت اسکی، قایق موتوری، قایق موزی، قایقرانی و آکوافیت با پرداخت هزینه شرکت کنند. این هتل ورزش های سرپوشیده متعددی از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، دارت، کالیستنیک و ایروبیک یا با پرداخت هزینه، بیلیارد ارائه می دهد. منطقه سلامتی با اسپا، حمام بخار، حمام و سولاریوم و با پرداخت هزینه اضافی، سونا و ماساژ وجود دارد. یک برنامه سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان تضمین می کند که مهمانان در طول اقامت خود چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارند.
امکانات غذاخوری شامل اتاق ناهار خوری، کافه، بار و میخانه است. میهمانان می توانند در رستوران غیرسیگاری که دارای تهویه مطبوع و فضای مجزا برای افراد سیگاری است، از طعم خود لذت ببرند. همه چیز را می توان رزرو کرد. برای صبحانه، ناهار و شام، مهمانان در بوفه سرو می‌کنند یا کرایه دلخواه خود را از منو (برای شام) انتخاب می‌کنند. وعده های غذایی ویژه، از جمله وعده های غذایی رژیمی، نیز موجود است. در این هتل میان وعده نیز ارائه می شود. برای مهمانان، نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل کیرمان لئودیکیا ریزورت Kirman Hotels Leodikya Resort

تهویه مطبوع و گرمایش به صورت جداگانه تنظیم می شود که اتاق ها دمای راحت را حفظ می کنند. مهمانان می توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. اتاق ها دارای یک تخت دونفره هستند. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است. اتاق‌ها مجهز به خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای/کابلی و وای‌فای هستند و راه‌های زیادی برای ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می‌کنند. حمام ها مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار هستند. اتاق های مناسب برای صندلی چرخدار را می توان رزرو کرد. این هتل دارای اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری است.
انواع اتاق‌ها
اتاق استاندارد با نمای زمین
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق دو نفره با منظره دریا
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره+
نمایش قیمت ها
سوئیت جونیور با منظره دریا
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق خانوادگی با منظره دریا
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2