آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لند آف پارادایس بیچ آلانیا

هتل لند آف پارادایس بیچ آلانیا
land of paradise beach Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل لند آف پارادایس بیچ

چرا هتل لند آف پارادایس بیچ Land Of Paradise Beach Hotel ؟

هتل لند آف پارادایس بیچ هتل ساحلی و چهار ستاره در آلانیا واقع شده است. حدود 65 کیلومتر تا نزدیکترین فرودگاه، Gazipasa (GZP) و فرودگاه آنتالیا (AYT) در حدود 105 کیلومتر است. این هتل در سال 2022 به طور کامل بازسازی شده است.

خدمات و امکانات هتل لند آف پارادایس بیچ Land Of Paradise Beach Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. در ضمن این هتل دارای اتاق تلویزیون، خدمات کرایه اتومبیل، سرویس اتاق 24 ساعته و اتاق کنفرانس است. دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی ارائه می شود (بدون هزینه اضافی). تعدادی مغازه نیز وجود دارد. 
مهمانان می‌توانند از شنا در محوطه استخر روباز لذت ببرند. یک تراس با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی در دسترس است. در اسنک بار کنار استخر نوشیدنی های تازه سرو می‌شود. برای مهمانانی که مایل به فعالیت هستند، والیبال ساحلی در دسترس می‌باشد. مهمانان می‌توانند از امکانات موجود در هتل از جمله تنیس روی میز و دارت استفاده کنند. اسپا، حمام و ماساژ در دسترس هستند (با پرداخت هزینه). این هتل یک برنامه سرگرمی برای بزرگسالان ارائه می‌دهد (بدون هزینه اضافی). هتل لند آف پارادایس بیچ مهمانان خردسال خود را فراموش نکرده و برای کودکان زمین بازی مخصوص و کلاب کودکان ایجاد کرده است.
این هتل دارای یک بار در لابی است. تعدادی غذای ویژه در رستورانی با تهویه مطبوع و غیر سیگاری در انتظار مهمانان است. نوشیدنی‌های با طراوت در بار ساحلی راهی عالی برای لذت بردن از هوای گرم است. All-inclusive به عنوان یک گزینه پذیرایی ارائه می‌شود. بوفه صبحانه سخاوتمندانه و متنوع (همچنین برای پرندگان زودرس و دیر بیدار می شود) دلایل خوشمزه بسیاری برای بلند شدن و درخشش فراهم می‌کند. هنگام ناهار و شام، مهمانان از خود در بوفه پذیرایی می کنند. این هتل میان وعده نیز ارائه می‌دهد. این هتل مجموعه ای از الکلی و غیر الکلی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل لند آف پارادایس بیچ Land Of Paradise Beach Hotel

بالکن از جمله ویژگی های استاندارد برخی اتاق‌ها است. یک مینی بار و با پرداخت هزینه، گاوصندوق نیز وجود دارد. خط تلفن مستقیم، تلویزیون و وای فای (بدون پرداخت هزینه اضافی) همه موارد ضروری را برای یک تعطیلات راحت فراهم می‌کند. حمام ها مجهز به دوش و سشوار هستند. 60 اتاق خانوادگی برای والدین دارای فرزند در دسترس است.

فاصله هتل تا

- هتل وایت سیتی ریزورت 312m
- لونیسرا ورد 315m
- پارک دلفین سیلانیا 2.1km
- مراکز مهم شهر
- فرودگاه قاضی پاشا 57.9km

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لند آف پارادایس بیچ ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلویزیون لپ تاپ آباژور
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی پارک آبی چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2