آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کیرمان کالیپتوس ریزورت و اسپا آلانیا

هتل کیرمان کالیپتوس ریزورت و اسپا آلانیا
kirman calyptus resort & spa Hotel آلانیا
درجه هتل:
آلانیا
هتل کیرمان کالیپتوس ریزورت و اسپا

چرا هتل کیرمان کالیپتوس ریزورت و اسپا Kirman Calyptus Resort & Spa Hotel ؟

هتل کیرمان کالیپتوس یک هتل پنج ستاره لوکس و ساحلی در آلانیا می‌باشد. هتل کیرمان کالیپتوس ریزورت و اسپا از سال 2020 پذیرامی مهمانان می‌باشد و از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در منطقه سیده قرار گرفته است و ساحل عمومی Evrenseki در 1.4 کیلومتری Kirman Calyptus Resort & SPA، در حالی که ساحل عمومی Side در 2 کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در 65 کیلومتری هتل قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل کیرمان کالیپتوس ریزورت و اسپا Kirman Calyptus Resort & Spa Hotel

Kirman Calyptus Resort در 1 کیلومتری ساحل کومکوی، دارای مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و سالن استراحت مشترک است. این هتل با داشتن یک باشگاه کودکان، با رستوران، پارک آبی و تراس از مهمانان پذیرایی می‌کند. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک می‌باشد.
همچنین به علاقه مندان به ورزش طیف گسترده ای از فعالیت های داخل سالن از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بیلیارد و دارت ارائه می‌شود. امکانات رفاهی مختلفی در هتل موجود است، از جمله اسپا، سونا، حمام بخار، حمام و ماساژ. در کلوپ بچه ها به خوبی از بچه ها مراقبت می‌شود. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل بوفه، قاره ای و گزینه های کامل انگلیسی/ایرلندی است.
مهمانان می‌توانند در یکی از استخرهای روباز خنک شوند و آبتنی کنند. همچنین استخر ویژه کودکان و 6 سرسره آبی نیز وجود دارد. اگر قصد شنا کردن نداشته باشید می‌توانید در صندلی‌های اطراف استخر دراز کشیده و استراحت کنید. همچنین صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی در تراس آفتاب‌گیر فضای مناسبی برای استراحت مهمانان ایجاد می‌کنند.
رستوران اصلی در تمامی وعده‌ها به صورت بوفه پذیرای مهمانان می‌باشد. دو کافه در داخل ساختمان اصلی، حیاط و کنار ساحل که در هر ساعت از شبانه روز فعالیت کرده و می‌توانید برای صرف انواع میان وعده و نوشیدنی از آن‌ها استفاده کنید. بعد از اتمام وعده ناهار در رستوران اصلی اسنک بار هتل باز می‌شود که غذاهای فست فودی و ایتالیایی در آن سرو می‌شود. و درآخر چندین نوع رستوران آلاکارت دارد که با پرداخت هزینه اضافه و رزرو قبلی می‌توانید برای وعده شام از آنجا استفاده کنید. 

اتاق‌‎ها و امکانات هتل هتل کیرمان کالیپتوس ریزورت و اسپا  Kirman Calyptus Resort & Spa Hotel 

این هتل دارای 420 اتاق در 4 نوع می‌باشد. اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل Kirman Calyptus Resort & SPA مجهز به ملحفه و حوله هستند.

 
انواع اتاق‌ها

اتاق دو نفره با منظره دریا
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق سوپریور دو نفره
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق سوپریور دو یا دو نفره با منظره دریا
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
سوئیت خانوادگی لوکس
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق دو نفره با نمای استخر
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- مکان های نزدیک به هتل کیرمان کالیپتوس:
- پارک دیسکاوری آنتالیا: 1.3 کیلومتر
- پارک لونا: 1.2 کیلومتر
- پارک دیسکاوری آنتالیا: 1.3 کیلومتر
- موزه ساید: 5 کیلومتری
- آمفی تئاتر سیده: 5 کیلومتر
- معابد آپولو و آتنا: 5 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2