آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا
kirman sidera luxury & spa alanya Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا

چرا هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا  Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya ؟

هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا آلانیا یک هتل پنج ستاره لوکس و ساحلی است که در محله اوکورجالار آلانیا واقع شده است و دارای ساحل خصوصی می‌باشد. Kirman Sidera Luxury & Spa فقط 30 کیلومتر تا مرکز شهر ساید فاصله دارد و 30 دقیقه با ماشین تا آبشار ماناوگات فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا 90 کیلومتر فاصله دارد. این هتل زیبا و لوکس از سال 2012 پذیرای مهمانان از سرتاسر جهان می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا  Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

همه امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره با کیفیت انتظار می‌رود در هتل کیرمان سیدرا لاکچری برای شما فراهم شده است. در بدو ورود به این هتل، خدمات دربان به استقبال مسافران رفته و با نوشیدنی‌های مخصوص از آن‌ها پذیرایی می‌کنند. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود. چهار رستوران در این هتل دایر شده است و از مهمانان در تمامی وعده ها پذیرایی می‌کنند. در رستورانFangri  این هتل، انواع غذاهای دریایی می‌توانید نوش جان کنید. در رستورانLalezar  انواع غذاهای مدیترانه ای و عثمانی را بچشید. همچنین رستوران Shenzen  غذاهای چینی سرو می‌کند. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید، بنابراین مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل اتاق رزرو کنند. پرسنل نیز در این هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات اسپا شامل حمام ترکی، سونا و اتاق تناسب اندام است. خدمات ماساژ نیز می‌تواند ارائه شود. درKirman Sidera Luxury & Spa می‌توانید یک بازی تنیس، بیلیارد و تنیس روی میز انجام دهید. همچنین مینی کلوب برای سرگرمی کودکان وجود دارد. این هتل درست در کنار ساحل، دارای استخرهای سرپوشیده/روباز و استخر مخصوص کودکان، امکانات اسپا و یک منطقه ساحلی خصوصی است. استخرهای هتل همه روزه و در طول سال دایر بوده و ازساعت 8 الی 7 عصر دایر است و بر روی آن سرسره های آبی تعبیه شده است. همچنین صندلی آفتاب در کنار استخر محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. 

اتاق‌ها و امکانات هتل کیرمان سیدرا لاکچری اند اسپا  Kirman Sidera Luxury & Spa Alanya

اتاق‌های Kirman Sidera Luxury & Spa دارای مبلمان مدرن هستند. همه آنها دارای حمام خصوصی با امکانات رفاهی و سشوار هستند. یک مینی بار نیز استاندارد است. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای دریا را به معرض نمایش می‌گذارد.

انواع اتاق‌ها

دو نفره استاندارد با منظره دریا
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق دو نفره یا دوقلو با نمای جانبی دریا
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
سوئیت با حمام آبگرم
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
سوئیت خانوادگی
اتاق خواب 1:1 تخت دو نفره
اتاق خواب 2:3 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- سربرون 3 کیلومتر
- آلارا هان 7 کیلومتر
- تناسب و سرگرمی 14 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- کافه / بارلوبی 600 متر
- رستوران گاردن بار 1 کیلومتر
- کافه / بار استخر 1.1 کیلومتر
- ساحل اوکورکالار 200 متر
- ساحل عمومی کیزیلوت 7 کیلومتر
- ساحل اینککوم 9 کیلومتر
- نزدیک ترین فرودگاه ها فرودگاه گازیپاسا-آلانیا 71 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2