آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پوینت این مالدیو

هتل پوینت این مالدیو
point inn Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل پوینت این

چرا هتل پوینت این Point inn Hotel ؟

هتل پوینت این هتلی چهار ستاره و اقتصادی در جزیره زیباب مالدیو می‌باشد و از سال 2016 پذیرای مهمانان می‌باشد. ساحل شرقی/هولهوماله در چند قدمی Point Inn، در حالی که پارک هنویرو در 7 کیلومتری ملک قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی ولانا است که در ۲ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل پوینت این Point inn Hotel

Point Inn  یک هتل چهار ستاره است که در  Hulhumale، رو به ساحل واقع شده است. این هتل چهار ستاره خدمات دربان و میز تور ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک می‌باشد.
مهمانان می‌توانند برای گشت و گذار در . صبحانه روزانه گزینه های قاره ای، آسیایی یا گیاهی را ارائه می‌دهد. در این اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای چینی، هندی و دریایی سرو می‌کند. گزینه های گیاهی، وگان و حلال نیز می‌توانید در صورت نیاز درخواست کنید. 
ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به تورهای معرفی جاذبه‌های فرهنگی و محلی و تورهای پیاده‌روی اشاره کرد که هر یک از این سرگرمی‌ها شامل هزینه جداگانه هستند.
از آن جایی که هتل درست بر لبه دریا واقع شده و به بخشی اختصاصی و منحصربه‌فرد از ساحل دسترسی دارد، امکان اجرای فعالیت‌ها و ورزش‌های مختلف همچون اسکی روی آب، شنا کردن، غواصی در اعماق، قایق سواری و شیرجه ارتفاع میسر است. بهتر است با شرکت در این همه برنامه همه انرژی خود را تخلیه نکرده و برای نایت کلاب، خود را سر حال نگه دارید. 

اتاق‌ها و امکانات هتل پوینت این Point inn Hotel

این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را برای مهمانان فراهم می کند. در Point Inn اتاق‌ها شامل ملحفه و حوله می‌شوند.

انواع اتاق‌ها

اتاق دولوکس با ترانسفر فرودگاهی رایگان
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سوپریور دو نفره با منظره دریا و ترانسفر فرودگاهی رایگان
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سوپریور کوئین با وان و ترانسفر فرودگاهی رایگان
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دوقلو سوپریور با نمای شهر
2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- پارک اولهوماله 750 متر
- پارک ماهیگیر 5 کیلومتر
- میدان جمهوری 5 کیلومتر
- پارک سلطان 6 کیلومتر
- موزه ملی 6 کیلومتر
- پارک هنویرو 6 کیلومتر
- پارک شهر 6 کیلومتر
- PSM (ایستگاه تلویزیونی) 6 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- کافه رستوران اسپایس 40 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پوینت این ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2