آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی
discovery kartika plaza Hotel بالی
درجه هتل:
هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی

چرا هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی Discovery Kartika Plaza Hotel ؟

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی هتلی پنج ستاره و لوکس در جزیره زیبا و توریستی بالی قرارگرفته است. هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا که در کنار مرکز خرید مجهز دیسکاوری در کوتای جنوبی واقع شده است. به لحاظ موقعیت مکانی هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا 10 دقیقه پیاده تا مرکز کوتا، 5 دقیقه پیاده تا واتربوم بالی و 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی Ngurah Rai فاصله دارد. امکانات مختلف در این نزدیکی وجود دارد.

خدمات و امکانات هتل هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالیDiscovery Kartika Plaza Hotel 

بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. در صورت نیاز به پول رایج این کشور می‌توانید به صرافی موجود در لابی زده و تبدیل ارز کنید. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است.
مهمانان می‌توانند از ماساژ آرامش بخش در اسپا لذت ببرند یا علاقه مندان به ورزش در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. مرکز فعالیت و سرگرمی هتل به مهمانان در رزرو تور و سایر فعالیت‌ها، مانند هلیکوپتر سواری در ارتفاع پایین بر فراز جزیره بالی کمک می‌کند. همچنین در چند قدمی  هتل دیسکاوری امکانات تجاری و تفریحی متعدد قرار گرفته است. در ضمن خدمات مربوط به باربیکیو نیز با هزینه مجزا در این هتل دایر گردیده شده است. دو استخر روباز در هتل دایر شده است که در کنار استخر صندلی ها و چترهای آفتاب قرار گرفته است که برای گرفتن حمام آفتاب موقعیت مناسبی می‌باشد. اگر به آب تنی علاقه ای ندارید می‌توانید از دیگر امکانات هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی استفاده کنید. این امکانات درون هتل و بیرون آن در ساحل متمرکز شده اند، این امکانات شامل تنیس روی میز، زمین اختصاصی تنیس، والیبال در ساحل و ... است. 
رستوران تپان صبحانه را با منظره اقیانوس سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند غذای خود را در داخل خانه یا در فضای باز عرشه انتخاب کرده و نوش جان کنند. همچنین آشپزخانه نمایشی“La Cucina”  که در فضای آزاد قرار گرفته و در طبخ انواع غذاهای ایتالیایی تخصص دارد و می‌توانید به آن‌جا رفته و نحوه طبخ غذاهای ایتالیایی را تماشا کنید. برای کودکان نیز غذاها و منوی مخصوص در نظر گرفته شده است.
اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید، می‌توانید کرایه کنید و با دوچرخه‌سواری به گشت و گذار در شهر بپردازید. وقتی صحبت از عروسی می‌شود، این استراحتگاه هر آنچه برای یک جشن زیبا و سرگرم کننده نیاز دارید را ارائه می‌دهد. کسانی که به زیبایی و مرتب بودن خود در طول سفر اهمیت می‌دهند هتل برای آن‌ها خدمات زیبایی ویژه ای از جمله مانیکور پدیکور انواع خدمات مو و ... در نظر گرفته است.
درضمن این هتل کودکان را فراموش نکرده است. برای آن‌ها تفریحات و امکانات بی‌نظیری فراهم شده تا به راحتی بتوانند خاطرات سفرشان را با خود به خانه ببرند. از جمله این امکانات شبکه تلوزیونی مخصوص کودکان است که می‌توانند بی وقفه کارتن تماشا کنند. تجهیزات بازی برای آن‌ها چه در فضای باز و چه سرپوشیده نیز آماده شده است. کتاب، دی وی دی و موسیقی مخصوص آن ها نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی Discovery Kartika Plaza Hotel

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی دارای اتاق‌های ساحلی است که توسط باغ‌های استوایی احاطه شده اند همچنین اتاق‌ها با مبلمان چوبی تزیین شده اند و هر کدام دارای تراس خصوصی که مشرف به استخر و دریا می‌باشند و می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیری از دریا را تماشا کنید. همچنین برخی از اتاق‌ها دسترسی مستقیم به باغ خصوصی یا استخر استراحتگاه دارند.
 اتاق‌های Discovery Kartika Plaza دارای معماری معاصر بالی، بالکن‌های خصوصی با چشم‌انداز باغ، استخر یا اقیانوس هستند. هر کدام مجهز به تلویزیون LCD 32 اینچی، مینی بار و صندوق امانات هستند. برخی از اتاق ها دسترسی مستقیم به باغ خصوصی یا استخر استراحتگاه دارند.

انواع اتاق‌ها

اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق جلوی اقیانوس
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای باغ
2 تخت یک نفره
سوئیت خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت جونیور با بالکن
1 تخت دونفره بزرگ
سوئیت با بالکن
اتاق خواب 1: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2: 2 تخت یک نفره
ویلا - جلوی ساحل
اتاق خواب 1: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
پیشنهاد ویژه - بسته کامل غذا در اتاق لوکس با نمای باغ
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
پیشنهاد ویژه - پکیج فول برد در لوکس با نمای استخر
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
پیشنهاد ویژه - بسته کامل غذا در اتاق خانواده سوئیت
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دو نفره با نمای باغ
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دو نفره دولوکس
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

-  مرکز خرید دیسکاوری: ۲۱۰ متر
-  کلیسای کاتولیک فرانسیسکوس خاویر: ۷۰۰ متر
-  مرکز خرید لیپو مال کوتا: ۸۵۰ متر
-  مرکز خرید بالی گالریا: ۴.۴ کیلومتر
-  بندرگاه بنوآ: ۸.۷ کیلومتر
-  معبد پِتیتِنگِت: ۹ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بالی بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا بالی ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز فروشگاه لوکس آتلیه عکاسی رمپ اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق شام در اتاق تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد گلف سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2