آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بالی رانی بالی

هتل بالی رانی بالی
bali rani Hotel بالی
درجه هتل:
هتل بالی رانی

چرا هتل بالی رانی Bali Rani Hotel ؟

هتل بالی رانی هتلی چهار ستاره و مجهز به تمامی امکانات در حد هتلی چهار ستاره می‌باشد. این هتل در منطقه توریستی کوت بالی قرار گرفته است. هتل بالی رانی در نزدیکی پارک واتربوم، ساحل کوتا و مرکز خرید دیسکاوری قرار دارد. این هتل راحتی مدرن را با مهمان نوازی بالیایی ترکیب می‌کند.

خدمات و امکانات هتل بالی رانی Bali Rani Hotel

کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و اندونزیایی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. رستوران برازیر غذاهای آسیایی، غربی و همچنین غذاهای دریایی  و مخصوص تپانیاکی Teppanyaki را برای میهمانان سرو می‌نماید. میهمانان همچنین می‌توانند از کافه ها و نوشیدنی های متنوعی که سرو می‌شود لذت ببرند. مهمانان می‌توانند از ماساژ آرامش بخش لذت ببرند یا روی تخت های آفتابگیر کنار استخر استراحت کنند. هتل دارای میز تور و فروشگاه سوغات می‌باشد. در طول روز می‌توانید خود را با فعالیت‌هایی همچون تنیس روی میز، دارت یا بیلیارد سرگرم نگه دارید. اگر به صورت روتین اهل ورزش کردن هستید، از برنامه ورزشی خود دور نمانده و با رفتن به مرکز تناسب اندام هتل، از لوازم و تجهیزات مدرن آن برای فعالیت‌هایی همچون بدنسازی یا ورزش‌های هوازی بهره ببرید. 
برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر بالی می‌توانید از لابی‌ هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به باربیکیو نیز با هزینه مجزا در این هتل دایر گردیده شده است. در صورت نیاز به پول رایج این کشور می‌توانید به صرافی موجود در لابی زده و تبدیل ارز کنید. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل بالی رانی Bali Rani Hotel

این هتل دارای 104 اتاق می‌‍باشد. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Bali Rani Hotel می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، کاناپه، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو و تختخواب‌های استاندارد اشاره کرد. همچنین تراس با منظره بسیار زیبا از باغ و استخر روبازدر تمامی اتاق‌های این هتل وجود دارند که شما می‌توانید به صرف یک نوشیدنی سرد در این تراس بپزدازید و لذت ببرید.

انواع اتاق‌ها

اتاق سوپریور دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دولوکس دو یا دو نفره
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خانواده لوکس
1 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
سوئیت خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت با نمای استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- مرکز خرید دیسکاوری: ۶۴ متر
- پارک آبی واتر بوم: ۲۰۰ متر
- بالی مال گالریا: ۴.۳ کیلومتر
- ساحل کوتا: ۵ کیلومتر
- میدان کوتا: ۶.۱ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بالی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بالی رانی ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلویزیون لپ تاپ آباژور
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم در لابی با هزینه جداگانه اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2