آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اِلافت بالی سمینیاک بالی

هتل اِلافت بالی سمینیاک بالی
aloft bali seminyak Hotel بالی
درجه هتل:
هتل اِلافت بالی سمینیاک

چرا هتل اِلافت بالی سمینیاک Aloft Bali Seminyak ؟

 هتل اِلافت بالی سمینیاک Aloft Bali Seminyak هتلی مدرن و چهار ستاره با فناوری روز که در قلب محله های گردشگری برجسته بالی، Seminyak، Canggu، و Petitenget با دسترسی آسان به انواع جاذبه های محبوب، فعالیت ها و بی پایان واقع شده است. ساحل Berawa کمتر از 1 کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد، در حالی که ساحل Petitenget 2.3 کیلومتر فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Ngurah Rai است که در 12 کیلومتری Aloft Bali Seminyak قرار دارد.

 خدمات و امکانات هتل اِلافت بالی سمینیاک Aloft Bali Seminyak     

کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و اندونزیایی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. برای مهمانانی که قصد برگذاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های کنفرانس با عایق صدا در نظر گرفته شده که نیاز به هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌‌ای اضافی است. Aloft Bali Seminyak تراس آفتابگیر دارد. در این هتل چهار ستاره می‌توانید بیلیارد بازی کنید. مهمانان می‌توانند از مرکز تجاری استفاده کنند یا در اسنک بار استراحت کنند. برای مهمانان، 2 رستوران و 4 بار در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن‌ها، یک کافی شاپ نیز وجود دارد. در نتیجه برای خوردن انواع غذا و حتی میان وعده نیازی به خروج از هتل و جستجو در اطراف ندارید.
هتل Aloft Bali Seminyak  یک استخری زیبا به همراه استخر مخصوص کودکان در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از دریا می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید همچنین چتر آفتاب در کنار استخر محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. اگرعلاقه مند به ورزش هستید باشگاه بدنسازی در هتل برای شما تعبیه شده است. اسپای هتل شما را به دنیایی خوش فارغ از هرگونه استرس و تنش می‌برد.اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید، می‌توانید کرایه کنید و با دوچرخه‌سواری در خیابان‌های بالی زیبا لذت ببرید.
هر روز یک بوفه، à la carte یا صبحانه آمریکایی در هتل موجود است. دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. در هتل Aloft Bali Seminyak اجازه به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل اِلافت بالی سمینیاک Aloft Bali Seminyak 

اتاق‌های هتل Aloft Bali Seminyak با رنگ‌های روشن دکور شده است. بزرگی اتاق‌ها فضای کافی را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات رفاهی عالی ، اقامت خوشایندی داشته باشید. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

انواع اتاق‌ها

اتاق کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق پادشاهی دسترسی به استخر بالا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دوقلو دسترسی به استخر بالا 2 تخت یک نفره
اتاق دوقلو Aloft  تخت یک نفره
اتاق کینگ بالکن بالا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دوقلو بالکن بالا 2 تخت یک نفره
اتاق شهری 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
لاپنگان خرید 6 کیلومتر
پارک بومی آیو 6 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
رستوران نارگیل تند 100 متر
رستوران کوبال 100 متر
جاذبه های برتر
دوربرگردان دوا روسی 7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بالی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اِلافت بالی سمینیاک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی تنیس باشگاه بیلیارد
سالن بازی کودکان گلف کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2