آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا
royal towers resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

چرا هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا Royal Towers Lara Hotel ؟

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا هتلی نسبتا لوکس و پنج ستاره می‌باشد که مابین شهرهای کمر و آنتالیا قرار گرفته است. این هتل در 150 متری ساحل قرار گرفته است که این مجب می‌شود که نمای زیبا دریا را از پنجره های هتل داشته باشید. هتل رویال تاورز ریزورت یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از کمر بازدید می کنند و محیطی مقرون به صرفه را در کنار بسیاری از امکانات مفید طراحی شده برای بهبود اقامت شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن هستید، می‌توانید از Çaliş Tepesi  دیدن کنید، که یک جاذبه محبوب در بین گردشگران است و در چند قدمی این هتل قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا Royal Towers Lara Hotel

در بخش پذیرش هتل می ‌توانید از خدماتی همچون راهنمای گردشگری و خدمات تور بهره ببرید. در این بخش کارمندان ۲۴ ساعته کار می‌کنند و انبار مجزایی برای نگهداری از چمدان وجود دارد. یکی از ویژه ترین امکانات این هتل پنج ستاره ارائه درمان به مشتریان خود در کلنیک مخصوص است، اگر زمانی احساسی خستگی و مریضی کردید سری با آن جا برنید و از خدمات درمانی آن استفاده کنید.
 میهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران یا نوشیدنی در بار لذت ببرند. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا با امکانات رفاهی و تفریحی مانند سرسره های آبی، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی، مرکز اسپا، جکوزی، سونای بخار، ماساژ و باشگاه بدنسازی و مرکز تناسب اندام بسیار مجهز، سالن بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، بولینگ، بیلیارد در خدمت گردشگران است.
برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر آنتالیا می‌توانید از لابی‌ هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. در هتل استعمال سیگار ممنوع می‌باشد به همین دلیل اجازه سیگار کشیدن در اتاق‌ها و محوطه داخلی را ندارید، بلکه در محل‌های تعبیه شده می‌توانید سیگار بکشید. در این هتل شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا Royal Towers Lara Hotel

اتاق‌های مهمان دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع هستند و مهمانان می‌توانند با دسترسی به اینترنت رایگان که هتل ارائه می‌کند، آنلاین شوند. اتاق‌ها هر کدام دارای مساحت بالا می‌باشند و امکانات لازم را برای شما فراهم کرده است. این اتاق‌هابه صورت خانوادگی و سوییت طراحی شده اند و بنا به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سایه بان و جکوزی داخل این اتاق در یک تراس به ابعاد ۶۰ مترمربع واقع شده است. همچنین در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از گاوصندوق تعبیه‌شده برای گذاشتن وسایل گران‌بها و ارزشمندتان استفاده کنید. همچنین همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند.

فاصله هتل تا

- ساحل لارا - 10 دقیقه رانندگی
- مرکز خرید ترا سیتی - 13 دقیقه رانندگی
- مرکز خرید آنتالیا - 17 دقیقه رانندگی
- برج ساعت آنتالیا - 21 دقیقه رانندگی
- دروازه هادریان - 21 دقیقه رانندگی
- مرکز خرید MarkAntalya - 20 دقیقه رانندگی
- بازار قدیپمی - 21 دقیقه با ماشین
- پارک ساحلی کنیالتی - 31 دقیقه رانندگی
- آبشار دودن - 26 دقیقه رانندگی
- ساحل کنیالتی - 44 دقیقه رانندگی

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ منوی سرویس خواب لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی بیلیارد گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2