آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل چرا هتل رامایانا ریزورت اسپا بالی

هتل چرا هتل رامایانا ریزورت اسپا بالی
ramayana resort spa Hotel بالی
درجه هتل:
چرا هتل رامایانا ریزورت اسپا

چرا هتل رامایانا ریزورت اسپا Ramayana Resort spa Hotel؟

هتل رامایانا ریزورت اند اسپا بالی هتلی چهار ستاره و شیک می‌باشد که در جزیره زیبا بالی قرار گرفته است. این هتل در بین مشهور ترین و مجلل ترین هتل‌های بالی قرار دارد و در بین 90 هکتار باغ گرمسیری قرار گرفته است. فاصله این هتل زیبا تا مراکز خرید مشهور بالی حدود 5 دقیقه فاصله می‌‍‌باشد. همینطور بسیار نزدیک به جاذبه ای پرطرفدار یعنی پارک آبی واتربوم می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل رامایانا ریزورت اسپا Ramayana Resort spa Hotel

پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان است و در بخش پذیرش هتل می‌توانید از خدماتی همچون راهنمای گردشگری و خدمات تور بهره ببرید. همچنین در این بخش انباری هم برای نگهداری از چمدان‌ها قرار دارد. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند.
با پرداخت هزینه اضافی، مهمانان می‌توانند در کلاس‌های رقص بالی، آشپزی محلی، یا مخلوط کردن کوکتل شرکت کنند. تورهای معبد با راهنما و درمان‌های آبگرم نیز در دسترس هستند. رامایانا سوئیت اند ریزورت اجاره ماشین و دوچرخه و همچنین خدمات دربان ارائه می‎‌دهد. لازم بذکر است حیوانات خانگی اجازه ورورد به هتل را ندارند. امکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد. خانم ها و آقایانی که دوست دارند در همه حال زیبا و مرتب به نظر بیایند، می‌توانند از خدمات ارائه شده در سالن زیبایی هتل Ramayana Resort spa Hotel  استفاده کنند. این خدمات شامل مانیکور، پدیکور و مراقبت‌های فیشال هستند.
غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران گابا سرو می‌شود، در حالی که Flapjaks پنکیک و ژلاتو ارائه می‌دهد. از دیگر گزینه‌های غذاخوری می‌توان به رستوران ژاپنی بلوفین، خانه غذاهای دریایی و کافه استادیوم اشاره کرد. برای کودکان زمین بازی مخصوصی ایجاد شده است تا آن‌ها نیز بتوانند به سهم خود از تور مارماریس لذت ببرند. وجود استخری مخصوص برای آن‌ها به والدین اجازه می‌دهد بدون نگرانی به کودکان اجازه آب تنی بدهند. پخش برنامه‌های کودک از تلویزیون داخل اتاق‌ها امکان‌پذیر است. وجود کلابی سرپوشیده همراه با مربیانی حرفه‌ای به همراه یک زمین بازی غیر مسقف انرژی کودکان را خالی کرده و آن‌ها را به خواب می‌برد . با این حال در هر زمان می‌توانید کودکان را به قسمت مخصوص نگهداری از آن‌ها بسپرید. در نایت کلاب هتل، دی جی هر شب موزیک زنده پخش کرده و رقص و پایکوبی به راه می‌اندازد!

اتاق‌ها و امکانات هتل رامایانا ریزورت اسپا Ramayana Resort spa Hotel

این هتل زیبا 26 اتاق با سبک طراحی بالیایی دارد. اتاق‌ها دارای دکوراسیون مدرن بالیایی و مجهز به تلویزیون کابلی هستند. امکانات عبارتند از صندوق امانات، مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه. حمام های خصوصی با سنگ مرمر دارای هر دو وان و دوش و دمپایی هستند.. همچنین تراس با منظره بسیار زیبا از باغ در تمامی اتاق‌های این هتل وجود دارند که شما می‌توانید به صرف یک نوشیدنی سرد در این تراس بپزدازید و لذت ببرید.

انواع اتاق‌ها

اتاق گراند دلوکس دو یا دو نفره
1 تخت دونفره 2 تخت یک نفره
اتاق توچال
1 تخت دونفره بزرگ 2 تخت یک نفره
اتاق خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
سوئیت جونیور
اتاق خواب: 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
سوئیت دو خوابه
اتاق خواب 1: 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق خواب 2: 1 تخت یک نفره
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
سوئیت یک خوابه
اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
سوئیت برتر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
لومبونگ سوئیت نمای استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت خانوادگی بهم پیوسته
اتاق خواب 1: 2 تخت یک نفره
اتاق خواب 2: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
سوئیت پرزیدنت سیتا
اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
سوئیت برتر خانوادگی
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- پاتونگ کساتریا گاتوتکاکا 2.4 کیلومتر
- تامان نگوراه رای 2.6 کیلومتر 
- تامان بارونا بلوک آنگرک 6 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- کافه/بار گلوریا ژانز 50 متر

- ساحل توبان 950 متر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بالی بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات چرا هتل رامایانا ریزورت اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات پزشکی خودپرداز خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2