آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سان آیلند و اسپای کوتا بالی

هتل سان آیلند و اسپای کوتا بالی
sun island & spa kuta Hotel بالی
درجه هتل:
سان آیلند و اسپای کوتا

چرا هتل سان آیلند و اسپای کوتا Sun Island Hotel & Spa Kuta ؟ 

سان آیلند هتل چهار ستاره و لوکس در شهر کوتای بالی در کشور اندونزی می‌باشد. این هتل در 5 دقیقه پیاده‌روی از ساحل کوتا، دارای اتاق‌های بالیایی معاصر با بالکن خصوصی است. هتل Sun Island Kuta فقط 600 متر از ساحل توبان فاصله دارد و همچنین 5 دقیقه پیاده تا مرکز خرید دیسکاوری و بازار هنر سنتی فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی Ngurah Rai 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل سان آیلند و اسپای کوتا Sun Island Hotel & Spa Kuta

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و اندونزیایی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در میز تور و ترتیت دادن سفر یک روزه برای شما هستند.
مهمانان می‌توانند فعالیت های ورزشی آبی یا سفرهای یک روزه را در میز تور ترتیب دهند. خدمات لاندری و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. رستوران Pavos روزانه از ساعت 7 صبح الی 10 صبح آماده پذیرایی از شما در وعده صبحانه می‌باشد. همچنین غذاهای اندونزیایی، آسیایی و غربی را به شما در شبانه روز ارائه می‌دهد. در ضمن اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید، می‌توانید کرایه کنید و با دوچرخه‌سواری در خیابان‌های کوتا بالی لذت ببرید. در هنگام عصر نیز موسیقی زنده اجرا می‌شود و سرگرمی‌های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است.
اگر در حین اقامت در هتل سان آیلند و اسپای کوتا Sun Island Hotel & Spa Kuta به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس نیاز داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید یا اینکه ممکن است سفرتان به شهر بالی سفر کاری و تجاری باشد که در این صورت می‌توانید جلسات , کنفرانس‌هایتان را در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید. در صورت نیاز به پول رایج کشور اندونزی می‌توانید به صرافی موجود در لابی زده و تبدیل ارز کنید. در فضای بیرونی هتل Sun Island Hotel & Spa Kuta Bali نیز بالکن و باغ دسترسی دارید و در ساعات غروب و شب از منظره زیبای شهر و دریا لذت ببرید.
استخر روباز موجود در داخل هتل سان آیلند و اسپای کوتا Sun Island Hotel & Spa Kuta  در طول سال دایر بوده ولی مخصوص بزرگ‌سالان است و اینکه در کنار استخر می‌توانید از بار و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید.  همچنین اسپای هتل شما را به دنیایی خوش فارغ از هرگونه استرس و تنش می‌برد.

اتاق‌ها و امکانات هتل سان آیلند و اسپای کوتا Sun Island Hotel & Spa Kuta  

هتل سان آیلند دارای 124 اتاق با  دارای دکوراسیونی شیک و رنگ‌های متنوع بوده و همه اتاق‌ها با کف‌پوش کاشی‌شده، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام اختصاصی با دوش بارانی، سشوار و کیت دندان‌پزشکی مجهز شده اند. علاوه بر امکانات تهیه قهوه/چای و مینی بار، گاوصندوق شخصی نیز موجود است. لازم بذکر است در داخل اتاق‌ها اجازه سیگار کشیدن را نخواهید داشت.

انواع اتاق‌ها 

- اتاق دولوکس دو یا دو نفره 1 تخت دونفره 2 تخت یک نفره
- اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای استخر 1 تخت دونفره 2 تخت یک نفره
- اتاق لوکس دو یا دو نفره با دسترسی به استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ 2 تخت یک نفره
- سوئیت 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس دو یا دو نفره - فقط اتاق 1 تخت دونفره 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- پارک واتربوم بالی: ۳۰۰ متر
- کایت سرفینگ: ۱۵ کیلومتر
- معبد اولو واتو: ۲۱٫۹ کیلومتر
- معبد تانا لوت: ۲۲٫۸ کیلومتر
- پارک کارودا ویشنو: ۱۲٫۶ کیلومتر

امکانات و خدمات سان آیلند و اسپای کوتا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت آتلیه عکاسی اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2