آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سیتروس واسکادوا بنتوتا

هتل سیتروس واسکادوا بنتوتا
citrus waskaduwa Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل سیتروس واسکادوا

چرا هتل سیتروس واسکادوا Citrus Waskaduwa ؟

Citrus Waskaduwa درست در امتداد ساحل در Kalutara واقع شده است. این هتل شبک و مجلل با دکوراسیونی عالی مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد. هتل سیتروس واسکادوا بنتوتاس هتلی 5 ستاره و شیک میباشد که در شهر بنتوتا در کشور سریلانکا قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره در کنار ساحل کالوتارا قرار دارد. فرودگاه باندرانیکی در 61 کیلومتری هتل سیتروس واسکادوا قرار گرفته است. 

خدمات و امکانات هتل سیتروس واسکادوا Citrus Waskaduwa

پرسنل مجرب این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، ژاپنی، روسی و چینی تسلط دارند. در بخش پذیرش هتل می‌توانید از خدماتی همچون راهنمای گردشگری و خدمات تور بهره ببرید. در این بخش کارمندان ۲۴ ساعته کار می‌کنند و انبار مجزایی برای نگهداری از چمدان وجود دارد. لازم بذکر است امکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.
در این هتل 4 رستوران لوکس و شیک دارد که تمام وعده‌های غذایی در آن با بهترین مواد غذایی برای مسافران ارائه می‌شود و  بسته به سلیقه تان می‌توانید از منوی انتخابی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و نوش جان کنید.. برای دوستداران تناسب اندام، Citrus Waskaduwa  دارای یک سالن بدنسازی با مربیان شخصی است و کلاس هایی مانند یوگا ضد جاذبه، زومبا، کلاس های دوچرخه سواری آبی و ارائه می‌دهد. در ضمن مهمان می‌توانند دوچرخه کرایه کنند. اسپای هتل شما را به دنیایی خوش فارغ از هرگونه استرس و تنش می‌برد. در فضای بیرونی هتل می‌توانید به دو استخر روباز، ساحل خصوصی و صندلی آفتاب گیری و باغ دسترسی داشته باشید. در ساحل نیز چترهای ساحلی همراه با صندلی های مخصوص و دوش فضای باز وجود دارند. 
چنانچه کودک خردسالی همراه خود دارید و نگهداری و مراقب از او به دغدغه و نگرانی شما در طول اقامت در هتل سیتروس واسکادوا Citrus Waskaduwa  تبدیل شده، خبر خوش برای شما این است که با استفاده از خدمات پرستاری از کودک هتل سیتروس واسکادوا Citrus Waskaduwa  قادر خواهید بود مسئولیت نگهداری از کودک یا کودکان خود را به متخصصان و مربیان کاربلدی که هتل برای این امور استخدام کرده، محول کنید و با خیالی آسوده از گشت و گذار در شهر زیبای بنتوتا و اقامت در هتل سیتروس واسکادوا Citrus Waskaduwa  لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل سیتروس واسکادوا  Citrus Waskaduwa

اتاق‌های هتل بسیار شیک و مجهز هستند. دکوراسیون هتل با رنگ غالب تیره و با نور پردازی‌های بسیار حرفه‌ای اقامت شما را با آرامش افزون‌تری همراه خواهد‌ساخت.  اتاق‌های مدرن با چشم‌انداز دریا، تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق شخصی و تلفن دارند. حمام اختصاصی دارای امکانات دوش، لوازم آرایشی و سشوار است.

انواع اتاق‌

اتاق سوپریور با بالکن و منظره دریا
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت لوکس
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق سوپریور با بالکن و منظره دریا (ارتقا رایگان به نیم‌سفره)
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دو نفره لوکس با ورود و خروج 24 ساعته رایگان
1 تخت دونفره
اتاق سوپریور دو یا دو نفره با منظره دریا
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

قلعه ریچموند 4.6 کیلومتر
کالوتارا بودیا 4.8 کیلومتر
سینگیتی اویانا 4.9 کیلومتر
هادسون پارک 11 کیلومتر
ملک بهشت 12 کیلومتر
پارک ساحلی 17 کیلومتر
کاهاتودوا پولا 18 کیلومتر
مهمانخانه ایزابلا 20 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
رستوران نهنگ آبی 1.2 کیلومتر
زیبایی طبیعی
دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا 650 متر
ساحل پوتوپیتیا 650 متر
ساحل کالوتارا 2.2 کیلومتر
ساحل کالیدو کالوتارا 4 کیلومتر
حمل و نقل عمومی
قطار کالوتارای شمالی 3.1 کیلومتر
نزدیک ترین فرودگاه ها
فرودگاه بین المللی راتمالانا 23 کیلومتر
فرودگاه بین المللی بندرانایکه 62 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سیتروس واسکادوا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور گاو صندوق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2