آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل د پالم بنتوتا

هتل د پالم بنتوتا
palm Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل د پالم

چرا هتل د پالم  The Palms Hotel ؟

هتل دپالم یک هتل 5 ستاره لوکس و مدرن واقع در مالدیو می باشد.تل د پالم واقع در ساحل معروف و توریستی  Beruwala، اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا دارد. پالمز 10 دقیقه با ماشین تا معبد بودایی Kande Viharaya و از طریق بزرگراه جنوبی از Mirissa، مکانی محبوب برای تماشای نهنگ، حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل د پالم  The Palms Hotel

 کارکنان د پالم بنتوتا با تسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، چینی برخوردی مناسب آماده  خدمت رسانی بصورت ۲۴ ساعته می‌باشند. در قسمت صرافی این هتل نیز نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین اتاق چمدان مخصوص نگه‌داری وسایلتان است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل و اطراف استخر و دریا قابل‌دسترس است.  امکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد 
این هتل پنج ستاره به شکل ریزورت بوده و دارای ساحل اختصاصی است. در ساحل اختصاصی هتل د پالم بنتوتا می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید و زیر چترهای آفتاب‌گیری متوجه گذر زمان نباشید. رستوران روباز پالمز غذاهای آسیایی و غربی مشرف به باغ ارائه می‌دهد. دوستداران غذاهای دریایی می توانند در اسکله فیشرمن در فضای باز غذا بخورند. از دیگر گزینه‌های غذاخوری می‌توان به بار و کافی شاپ اشاره کرد. میز پذیرش می‌تواند سفرهای یک روزه به شهر گال، یک میراث جهانی یونسکو را ترتیب دهد. فعالیت هایی مانند ماهیگیری در اعماق دریا و پاراسلینگ نیز امکان پذیر است.
مهمانان خوش اندام و فیت هیکل که در طول سفر نیز مراقب سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در باشگاه بدنسازی هتل انجام دهند و در صورت نیاز از مربی خصوصی کمک بگیرند. همچنین، در این سالن کلاس‌های بدنسازی و یوگا نیز برگزار می شوند. علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل شرکت نمایند. امکانات و خدمات خوبی نیز برای عزیزانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که در رفت و آمد دچار مشکل نشوند.

اتاق‌ها و امکانات هتل د پالم  The Palms Hotel

اتاق‌های هتل بسیار شیک و مجهز هستند. دکوراسیون هتل با رنگ غالب تیره و با نور پردازی‌های بسیار حرفه‌ای اقامت شما را با آرامش افزون‌تری همراه خواهد‌ساخت. اتاق‌های دارای کف‌پوش کاشی‌شده، اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های کابلی دارند. اتاق‌های مدرن شامل مینی‌بار و چای/قهوه‌ساز هستند. حمام خصوصی دارای سشوار است.

فاصله هتل تا

مهمانخانه ایزابلا 400 متر
آلوتگاما ماها ویدیالایا 2.8 کیلومتر
پارک ساحلی 3 کیلومتر
پیک نیک آریا 3.6 کیلومتر
زمین بازی پرادشیا سبها 3.8 کیلومتر
باغ باوا 6 کیلومتر
لونوگانگا 7 کیلومتر
جوجه کشی لاک پشت کوسگودا 14 کیلومتر
سینگیتی اویانا 15 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها رستوران آفتابگردان (Подсолнух) 150 متر
رستوران Coral Reef Sea Food Restaurant 250 متر
RestaurantAngalikas رستوران غذاهای دریایی 250 متر
جاذبه های برتر
کالوتارا بودیا 16 کیلومتر
قلعه ریچموند 17 کیلومتر
زیبایی طبیعی
دریا/اقیانوس ساحل کالوتارا 21 کیلومتر
سواحل در همسایگی
ساحل موراگالا 100 متر
ساحل بنتوتا 1.3 کیلومتر
ساحل برو 2.7 کیلومتر
ساحل ماگونا 5 کیلومتر
ساحل ایندورووا 7 کیلومتر
حمل و نقل عمومی
نزدیک ترین فرودگاه ها
فرودگاه بین المللی راتمالانا 43 کیلومتر
فرودگاه کوگالا 63 کیلومتر
فرودگاه بین المللی بندرانایکه 82 کیلومتر   

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل د پالم ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2