آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت بنتوتا

هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت بنتوتا
club waskaduwa beach resort & spa Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت

چرا هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت  Club Waskaduwa Beach Resort & Spa ؟

هتل پنج ستاره کلاب واسکادووا در شهر کالوتارای سریلانکا قرار گرفته است. این هتل بدلیل امکانات و خدمات ارائه شده در میان گردشگران مخصوصا خانواده ها مشهور می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت Club Waskaduwa Beach Resort & Spa

اینجا جایی است که خورشید، شن، دریا و موج سواری توطئه می کنند تا به شما استراحتی عالی بدهند. در لابی هتل با منظره خیره کننده دریا که به طرز ماهرانه ای با رنگ های آبی دیزاین شده است از شما استقبال می‌شود. که، به شیوه ای زیبا و در عین حال ظریف وجود دارند. روز خود را به کاوش در منطقه در یک گشت و گذار با راهنما بگذرانید، یا در یک بعدازظهر در اسپا به ریلکس کردن بپردازید. انتخاب با شماست، در حالی که در استخری بزرگ و مشرف به اقیانوس وارد می‌شویدمی‌توانید آبتنی کنید و آفتاب بگیرید.  با نزدیک شدن به شب، قبل از اینکه از منوی متنوع غذاهای بین‌المللی در رستوران All Day Dining Restaurant بهر ببرید، در بار ازغروب آفتاب لذت ببرید و اگر غذای دریایی مورد علاقه شماست، می‌توانید انتخاب کنید که روز خود را در رستوران ویژه کنار ساحل و با صید تازه روز به پایان برسانید. صبحانه، ناهار یا شام، رستوران آنتوریوم ادغام یکپارچه از طعم ها و غذاهای سراسر جهان را برای شما به ارمغان می‌آورد. رستوران Club ۵۴ به عنوان رستوران آخر و مخصوص غذاهای بین‌المللی به صورت منویی است.
 در قسمت تور و گردشگری می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جزیره مالدیو آشنا شوید. در قسمت صرافی این هتل نیز نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین اتاق چمدان مخصوص نگه‌داری وسایلتان است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل و اطراف استخر و دریا قابل‌دسترس است. برای سرگرمی و تفریح می‌توانید در تورهای بدمینتون، اسب سواری، بولینگ و موج سواری بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت  Club Waskaduwa Beach Resort & Spa 

این هتل با دو دسته از انواع اتاق های برتر و لوکس، منظره ای به اقیانوس یا باغ ارائه می دهد. هر کدام جادار و عالی طراحی شده اند تا محیطی راحت ایجاد کنند. با تماشای مناظر پانوراما از اقیانوس در راحتی بالکن خصوصی خود از تجملات پناهگاه خود لذت ببرید.
 اتاق‌ها دارای دکوراسیونی با رنگ‌های متنوع بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

فاصله هتل تا

ساحل کالیدو: ۴ کیلومتر
ساحل کالوتارا: ۴٫۵ کیلومتر
معبد سری سوبرامانیا: ۵٫۲ کیلومتر
کلیسای مقدس کراس: ۵٫۳ کیلومتر
قلعه ریچموند: ۷٫۱ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) تنیس ماساژ حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
گلف چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2