آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سیام ورد مالدیو

هتل سیام ورد مالدیو
siyam world maldive Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل سیام ورد مالدیو

چرا هتل سیام ورد مالدیو Siyam World Maldives ؟

سیام ورد مالدیو هتلی پنج ستاره و لوکس می‌باشد و در جزیره دیگورا واقع در 1.5 کیلومتر از صخره‌های مرجانی خانگی در جزیره مرجانی نونو واقع شده است. سیام ورلد مالدیو که توسط یک ساحل سفید بکر، با نخل‌های زیبا و پوشش گیاهی انبوه استوایی احاطه شده است، می‌توان با پرواز داخلی از فرودگاه بین‌المللی ولانا به فرودگاه مافارو رسید. از Maafaru، یک قایق تندرو کوتاه 15 دقیقه طول می کشد تا به استراحتگاه برسید. گزینه هواپیمای دریایی نیز در دسترس است که تا فرودگاه بین المللی ولانا 45 دقیقه طول می‌کشد.

خدمات و امکانات هتل سیام ورد مالدیو Siyam World Maldives

هتل سیام ورد مالدیو گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می‌آید.
سیام ورلد مالدیو فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را در سراسر جزیره با غذاهای متنوع از غذاهای گیاهی خالص، خام، وگان، ایتالیایی، هندی و گریل ارائه می‌دهد. همچنین، چهار بار با نوشیدنی‌های نامحدود و بار اصلی به‌صورت شبانه‌روزی باز است و یک بوفه میان‌وعده سبک در اواخر شب ارائه می‌کند. وقتی صحبت از عروسی می‌شود، این استراحتگاه هر آنچه برای یک جشن زیبا و سرگرم کننده نیاز دارید را ارائه می‌دهد. هتل سیام ورد مالدیوامکانات بیزینسی خوبی در این هتل در نظر گرفته شده است. از آن جمله می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق جلسات و مرکز تجارت اشاره کرد..
در بخش تور دسک و گردشگری می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جزیره زیبای مالدیو آشنا شوید. در اتاق چمدان می‌توانید وسایلتان را بسپارید. در قسمت صرافی این هتل نیز نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل و اطراف استخر و دریا قابل‌دسترس است
این هتل پنج ستاره به شکل ریزورت بوده و دارای ساحل اختصاصی است. در ساحل اختصاصی هتل  Siyam World Maldives می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید و زیر چترهای آفتاب‌گیری متوجه گذر زمان نباشید. 
این استراحتگاه اقامتگاه‌های متنوع و فعالیت‌های روزانه را ارائه می‌دهد که در آن کودکان می‌توانند در روستای کودکان لاک‌پشت، روستای اختصاصی کودکان همراه با خدمات باشگاه کودکان، یاد بگیرند و سرگرم شوند. سان اسپا که در میان پوشش گیاهی سرسبز ساخته شده است، برای آرامش و صلح با 18 آلاچیق اسپا، دو میز ماساژ، دوش بارانی در فضای باز و حمام گل رمانتیک همراه است. مناطق آب درمانی شامل استخرهای خنک، بخار و سونا است.
در قسمت مربوط به‌سلامتی نیز می‌توانید به باشگاه بدنسازی رفته و با مربی خصوصی ورزش کنید یا این‌که در رده‌های یوگا شرکت کنید، همچنین برای آرامش یافتن برایتان صندلی ماساژ و انواع ماساژ در نظر گرفته‌شده است. استفاده از خدمات مربوط به‌سلامتی و اسپا شامل هزینه جداگانه است. اسپا شامل خدمات مانیکور/پدیکور، سالن و بوتیک آبگرم است و شما را به دنیایی خوش فارغ از هرگونه استرس و تنش می‌برد. ورزش‌های آبی، یک صخره‌سنگ غنی، عجیب و غریب و بزرگ برای غواصی یا گردش در بهترین مکان‌های غواصی منطقه، شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های غیرموتوری رایگان است.

اتاق‌ها و امکانات هتل سیام ورد مالدیو Siyam World Maldives

سرویس های حمام و بهداشتی اتاق ها دارای وان یا دوش هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان از جمله مسواک، شامپو، صابون و سشوار در سرویس ها وجود دارد. از گاوصندوق کوچک دیجیتالی می توانید برای نگهداری لوازم ارزشمند و پول هایتان بهره ببرید. تلفن داخل اتاق ها خطوط داخلی و خارجی را شماره گیری می نماید. پرده هایی که برای شما کار شده، از نوع ضخیم یا Blackout هستند که اگر بخواهید اتاق را برای خواب تاریک کنید، کاملا مناسب هستند. تخت ها و چترهای آفتاب نیز به تعداد فراوان در محوطه بیرونی اتاق‌ها تعبیه شده اند تا مهمانان از نسیم وزیده از اقیانوس و حمام آفتاب روی ماسه های سفید رنگ لذت ببرند.  توجه داشته باشید که از پنجره برخی اتاق‌های هتل Siyam World Maldives می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیری از دریا را تماشا کنید.

انواع اتاق‌ها

- استخر ویلا لاگون + سرسره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- استخر ویلا آبی + سرسره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- ویلا اوشن با استخر + سرسره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- ویلا تالاب دو خوابه با استخر + سرسره اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ اتاق خواب 2:1 تخت دونفره بزرگ
- ویلا تالاب سه خوابه با استخر + سرسره اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خواب 2:1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق خواب 3:1 تخت دونفره بزرگ
- ویلا ساحلی استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- ویلا ساحلی با استخر سان ست 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت ساحلی با استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- ویلا ساحلی دو خوابه استخر اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2:1 تخت دونفره بزرگ
- ویلا ساحلی

سه خوابه استخر اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خواب 2:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خواب 3:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- خانه ساحلی
- اتاق خواب: 1 تخت دو نفره
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- اقامتگاه ساحلی دو خوابه
- اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خواب 2:1 تخت دونفره بزرگ
- اقامتگاه ساحلی چهار خوابه 4 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- رستوران سه نفره 4.5 کیلومتر
- کافه/بار ایندیگو بار 17 کیلومتر
سواحل در همسایگی
- ساحل جزیره دیگورا 100 متر
- ساحل سان سیام ایرو فوشی 3.7 کیلومتر
- ساحل جزیره میناوارو3.9 کیلومتر
- ساحل جزیره ماگودو 4.6 کیلومتر
- ساحل منادهو 6 کیلومتر
نزدیک ترین فرودگاه ها
- فرودگاه دهراوندو 69 کیلومتر

امکانات و خدمات هتل سیام ورد مالدیو ‌
رستوران تلویزیون در لابی پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک سرویس لانژ خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس
مینی بار سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس باشگاه بیلیارد
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2