آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت مالدیو

هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت مالدیو
adaaran club rannalhi resort Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت

چرا هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت Adaaran Club Rannalhi Resort ؟

 Adaaran Club Rannalhi در جزیره ای به مساحت 5 هکتار از زمین های سرسبز با ساحلی زیبا و صخره ای ساخته شده است که ماهی های عجیب و غریب و مرجان ها را در خود جای داده است. این اقامتگاه در فاصله 45 دقیقه ای با قایق تندرو از فرودگاه بین‌المللی ماله قرار دارد. هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت هر آنچه که شما از یک هتل چهارستاره انتظار دارید براورده می‌کند همچنین به شما خدمات فول برد ارائه می‌دهد و راحتی و رفاه شما در این هتل تضمین می‌شود.

خدمات و امکانات هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت Adaaran Club Rannalhi Resort 

از تعطیلات ساحلی آرامش‌بخش در خانه‌های ییلاقی روی آب و ساحلی در Adaaran Club Rannalhi لذت ببرید. اطراف آن را آب‌های شفاف و ماسه‌های سفید احاطه کرده است و دارای اسپا، ورزش‌های آبی و ۴ گزینه غذاخوری است.
صندلی‌های آفتاب‌گیر راحت در تراس موجود است. کسانی که می‌خواهند در تعطیلات سرگرم بمانند می‌توانند از والیبال ساحلی در محل لذت ببرند. با پرداخت هزینه، ماهیگیری نیز برای علاقه‌مندان در دسترس است. مهمانان می‌توانند در یک برنامه جامع ورزش های آبی شرکت کنند که شامل اسکی روی آب، موج سواری بادی، قایق رانی، قایقرانی و غواصی، جت اسکی، قایق سواری، کاتاماران، کایاک سواری و غواصی با هزینه در دسترس است. امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل سالن بدنسازی و تنیس روی میز می باشد. منطقه سلامتی آرامش خالص را ارائه می‌دهد و شامل اسپا و سالن زیبایی است. با پرداخت هزینه، خدمات ماساژ برای مهمانان در دسترس است. گزینه های سرگرمی و امکانات تفریحی شامل یک برنامه سرگرمی و موسیقی زنده است. از آنجایی که این هتل در یک جزیره قرار گرفته، پارکینگی عمومی ندارد و البته نیاز چندانی هم به آن پیدا نخواهید کرد.وقتی صحبت از عروسی می‌شود، این استراحتگاه هر آنچه برای یک جشن زیبا و سرگرم کننده نیاز دارید را ارائه می‌دهد.
غذاها و نوشیدنی‌ها در رستوران Adaaran  با تم شبانه سرو می‌شود. نوشیدنی و تنقلات بعد از غذا در 2 بار و کافی شاپ موجود است و می‌توانید در آنجا با دوستانتان وقت بگذرانید. در سالن صبحانه چینی نیز موجود است. ماساژهای آرام بخش در اسپای Rannalhi Adaaran منتظر شما هستند. کارکنان هتل به زبان‌های چینی و روسی مسلط هستند و می‎‌توانند در ارائه خدمات حمل و نقل و تور مهمانان را راهنمایی کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت   Adaaran Club Rannalhi Resort

سیستم تهویه مطبوع اتاق‌ها موجب می‌شود که اتاق‌ها دمای مناسبی را حفظ می‌کنند. مهمانان می‌توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. تخت کودک را می‌توان برای مهمانان کوچکتر  در صورت نیاز درخواست کرد. گاوصندوق و مینی بار نیز موجود است. یخچال و ایستگاه چای/قهوه از امکانات استاندارد هستند. اتاق‌ها مجهز به خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای/کابلی و دی‌وی‌دی پلیر هستند و راه‌های زیادی برای ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می‌کنند. حمام‌ها مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار هستند در ضمن این هتل دارای اتاق‌هاای غیر سیگاری است. در این اتاق ها با نغمه پرندگان و چشم انداز به آب های فیرزه ای اقیانوس هند، چشم باز می‌کنید.

فاصله هتل تا

- بیشه نارگیل 18 کیلومتر

- رستوران کامانا 12 کیلومتر
- ساحل آداآران رانالهی 10 متر
نزدیک ترین فرودگاه ها
- فرودگاه بین المللی ولانا 38 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ویلا 75 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
**

امکانات و خدمات هتل آداران کلاب رانالهی ریزورت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز فروشگاه لوکس اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب سبدمیوه ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون میزکار لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2