آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو

هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
sun island resort & spa Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا

چرا هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا Sun Island Resort & Spa ؟

Sun Island Resort & Spa هتلی پنج ستاره و لوکس می‌باشد که در جزیره نالاگورایدهو و در جنوب آری آتول قرار گرفته است. نزدیک‌ترین فرودگاه ویلا بین‌المللی است که در 3 کیلومتری استراحتگاه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. هتل سان آیلند هر آنچه که شما از یک هتل پنج ستاره لاکژری انتظار دارید براورده می‌کند همچنین به شما خدمات فول برد ارائه می‌دهد و راحتی و رفاه شما در این هتل تضمین می‌شود.

خدمات و امکانات هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا Sun Island Resort & Spa

در بخش پذیرش هتل می‌توانید از خدماتی همچون راهنمای گردشگری و خدمات تور بهره ببرید. در این بخش کارمندان ۲۴ ساعته کار می‌کنند و مسلط به 10 زبا زنده دنیا می‌باشند. گفتنی است در بخش پذیرش انبار مجزایی برای نگهداری از چمدان وجود دارد. یک فروشگاه کوچک نیز در مجموعه وجود دارد تا بتوانید در هر زمان، اجناس مورد نیاز را خریداری کنید.
خانمها و آقایانی که دوست دارند در همه حال زیبا و مرتب به نظر بیایند، می‌توانند از خدمات ارائه شده در سالن زیبایی سان آیلند ریزرت اند اسپا استفاده کنند. این خدمات شامل میکاپ، مانیکور، پدیکور انواع اسکراب ، خدمات مو و مراقبت های فیشیال هستند. مهمانان خوش اندام و فیت هیکل که در طول سفر نیز مراقب سلامت و تناسب اندامشان هستند، می‌توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در باشگاه بدنسازی هتل انجام دهند و در صورت نیاز از مربی خصوصی کمک بگیرند. همچنین، در این سالن کلاس های بدنسازی و یوگا نیز برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل شرکت نمایند. ویلا پارک در جزیره سان دارای زمین بازی کودکان است همچنین در این استراحتگاه پنج ستاره می‌توانید بیلیارد، تنیس روی میز و دارت بازی کنید و این منطقه برای دوچرخه سواری پرطرفدار است. در فضای بیرونی هتل می‌توانید به دو استخر روباز، ساحل خصوصی و صندلی آفتاب گیری و باغ دسترسی داشته باشید. در ساحل نیز چترهای ساحلی همراه با صندلی های مخصوص و دوش فضای باز وجود دارند و مکان مناسبی برای تفریح و استراحت شما می‌باشد. امکان اجرای فعالیت‌ها و ورزش‌های مختلف همچون اسکی روی آب، شنا کردن، ماهیگیری،غواصی در اعماق، قایق سواری و شیرجه ارتفاع میسر است. بهتر است با شرکت در این همه برنامه همه انرژی خود را تخلیه نکرده و برای نایت کلاب، خود را سر حال نگه دارید. کلاب شبانه جایی است که دی جی به وسیله پخش موزیک زنده، برای رقص و پای‌کوبی،‌ به همه انرژی می‌دهد.
از آنجایی که این هتل در یک جزیره قرار گرفته، پارکینگی عمومی ندارد و البته نیاز چندانی هم به آن پیدا نخواهید کرد. این هتل زیبا 6 رستوران با غذاهای مختلف از جمله ایتالیایی و ژاپنی از مهمانان استقبال می‌کنند. " Ristorante Al Pontile " تخصص در انواع غذاهای ایتالیایی، ژاپنی و فست فود دارد." Southern Star Restaurant" با انواع غذاهای بین‌المللی و خصوصا هندی پذیرای مهمانان می‌باشد. بوفه، صبحانه قاره‌ای یا آمریکایی هر روز صبح در هتل موجود است. گزینه های گیاهی، کوشر و حلال نیز می‌تواند در صورت نیاز درخواست شود. رستوران تایلندی سان استار همانطور که از نامش مشخص می‌باشد انواع غذاهای تالندی سرو می‌کند. رستوران مانیا: صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند و دارای منوی محلی و بین‌المللی است.

اتاق‌ها و امکانات هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا Sun Island Resort & Spa

این هتل دارای 462 اتاق لوکس و زیبا می‌باشد که هر کدام تایپ های متفاوتی دارد و می‌توانید بر اساس سلیقه تان هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله دارای 72 خانه ییلاقی که 4 نوع از آن سوییت ریاست جمهوری، ویلاهای روی آب، 30 ویلای غروب آفتاب، 218 خانه ویلایی ساحل برتر، 106 خانه ییلاقی ساحل استاندارد و 36 سان ویلا می‌باشد. خانه‌های ییلاقی ساحل استاندارد و برتر و ویلاهای غروب آفتاب در ساحل قرار دارند و دارای دید مستقیم رو به دریا می‌باشند. برخی اتاق‌ها دارای استخر اختصاصی همراه با تخت‌ها و چترهای آفتاب نیز به تعداد فراوان هستند تا مهمانان از نسیم وزیده از اقیانوس و حمام آفتاب روی ماسه های سفید رنگ لذت ببرند. 

هر کدام از اتاق‌ها شامل امکانات رفاهی مطابق با استاندارد های بین‌المللی هستند و چشم اندازی رو به باغ یا ساحل دارند و دور تا دور جزیره با معماری بسیار مدرنی ساخته شده اند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. 

فاصله هتل تا

- رز گاردن: ۱۵۰ متر
- ساحل بنگالو: ۳۵۰ متر
- اسکوالی پرانزو: ۴۵۰ متر
- فروشگاه هنری پالت: ۶۰۰ متر
- مسجد سان آیلند: ۶۵۰ متر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت فروشگاه لوکس ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی پارک آبی بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2