آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شراتون مالدیوز فول مون ریزورت مالدیو

هتل شراتون مالدیوز فول مون ریزورت مالدیو
sheraton maldives full moon resort Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل شراتون مالدیوز فول مون ریزورت

چرا هتل شراتون مالدیوز فول مون ریزورت Sheraton Maldives Full Moon Resort &   ؟

هتل شرایتون فول مون ریزورت مالدیو (هتلی پنج ستاره است و در جزیره خصوصی فورانا فوشی در کشور مالدیو واقع شده است. هتل شرایتون فول مون ریزورت مالدیو در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه ولانا با قایق تندرو قابل دسترسی است . ساحل اختصاصی هتل دارای ماسه‌های سفید رنگ و آب های زلال و کریستالی بوده و آفتاب گرمش به زیبایی می‌درخشد. در هتل پنج ستاره و شیک Sheraton Maldives Full Moon Resort، انواع امکانات و خدمات با کیفیت بالا وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند.

خدمات و امکانات هتل شراتون مالدیوز فول مون ریزورت Sheraton Maldives Full Moon Resort

این هتل لوکس دارای هفت رستوران و بار است. ChopstiX مشرف به استخر آب شیرین است، جایی که مهمانان می‌توانند از طعم‌ غذاهای خوش طعم آسیایی از کوفته‌های خانگی، رشته فرنگی گرفته تا تنقلات سنتی لذت ببرند، در حالی که Sea Salt، رستوران غذاهای دریایی در فضای باز، غذاخوری‌های شیک در کنار ساحل ارائه می‌دهد. رستوران جشن با سرآشپزهایی که غذاهایی از سراسر جهان در ایستگاه‌های آشپزی زنده می‌سازند، جان می‌گیرد. شام‌های ساحلی مضمون جشن، از جمله «بازار ماهی‌های مالدیو» و «شب عربی» با سرگرمی‌های زنده، در بین مهمانان بسیار پرطرفدار است. Masala Hut میزبان ترکیبی سنتی از غذاهای شمال و جنوب هند است،" Baan Thai" غذاهای معاصر و در عین حال اصیل تایلندی، بار Anchorage را ارائه می‌دهد، جایی که مهمانان می‌توانند از یک کوکتل با طراوت با تحسین منظره پانورامای تماشایی اقیانوس هند لذت ببرند. کاکونی هات به خاطر تاکوها و کوکتل هایش مشهور است. در «آنکوراژ بار» نیز غذاهای مدیترانه ای در وعده های برانچ، ناهار و شام به مهمانان سرو می‌گردند..  صبحانه بوفه نیز همه روزه از ساعت 7:00 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. امکانات دیگر عبارتند از 3 استخر آب شیرین روباز و مرکز ورزش های آبی و همچنین زمین تنیس که موجب می‌شود که از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرید. در ضمن این هتل شامل یک مرکز کنفرانس و یک اتاق جلسه برای برگزاری رویدادهای شماست.

در حالی که بزرگسالان چند دور در استخر روباز شنا می‌کنند، کودکان می‌توانند  از آب بازی در محوطه شنای خود لذت ببرند. کسانی که می‌خواهند در تعطیلات فعال بمانند می‌توانند از تنیس و والیبال ساحلی لذت ببرند. با پرداخت هزینه، ماهیگیری نیز در دسترس است. از جمله ورزش های آبی مانند قایق رانی، کایاک سواری، غواصی و غواصی. با پرداخت هزینه، میهمانان همچنین می‌توانند از اسکی روی آب، موج سواری، قایقرانی و کاتامارنینگ لذت ببرند. همچنین به علاقه مندان به ورزش طیف گسترده ای از فعالیت های داخل سالن از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بیلیارد و یوگا ارائه می شود. گزینه های مختلف سلامتی از جمله اسپا، سونا، حمام بخار، سالن زیبایی و درمان های ماساژ در دسترس است. در ضمن میهمانان می‌توانند از مجموعه ای از امکانات و فعالیت های تفریحی، از جمله کلوپ کودکان و موسیقی زنده در شب لذت ببرند.
مهمانان قبل از استقرار در محل اقامت خود در میز پذیرش مورد استقبال گرم قرار می‌گیرند. مهمانان می‌توانند اشیای قیمتی را در گاوصندوق نگهداری کنند. دسترسی به اینترنت بی‌سیم در مکان‌های عمومی به مهمانان اجازه می‌دهد در ارتباط بمانند. تعدادی مغازه از جمله فروشگاه سوغاتی وجود دارد. محوطه هتل دارای یک یک باغ دوست داشتنی است. مهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل خدمات نگهداری از کودک (با پرداخت هزینه)، خدمات مراقبت از کودک، سرویس اتاق، خدمات خشکشویی و پزشک هتل است.

اتاق‌ها و امکانات هتل شراتون مالدیوز فول مون ریزورت Sheraton Maldives Full Moon Resort 

اتاق‌های هتل شیک و زیبا و دارای دکوراسیون شیک و منحصر به فرد می‌باشند و دسترسی شما به دریا و ساحل را آسان می‌سازد. اکثر اتاق‌ها دارای یک استخر و پاسیو خصوصی و وانی رو به دریا است که کسانی که دوست دارند در حریم شخصی خود شنا یا استراحت کنند، این امکان برای آن‌ها فراهم شده است. اتاق‌های مهمانان با مبلمان مجزا، دارای مینی بار (دارای مقداری کالای رایگان) و تلویزیون پلاسما هستند. دسترسی رایگان به اینترنت سیمی و بی سیم شما را متصل نگه می‌دارد و برنامه های ماهواره ای سرگرمی را فراهم می‌کند. حمام‌ها دارای وان و دوش مجزا، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. چشم انداز این اتاق‌ها رو به اقیانوس، باغ و ساحل می‌باشند.

انواع اتاق‌ها

نمای جزیره لوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
نمای جزیره لوکس، 2 تخت دونفره 2 تخت دونفره
نمای لوکس ساحل 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
لوکس نمای ساحل، 2 تخت دونفره 2 تخت دونفره
نمای جزیره کلبه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
خانه ییلاقی روی آب 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

خانه ییلاقی روی آب با استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
ویلا با استخر اقیانوس 1 تخت دونفره بزرگ
ویلا آبی با استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت آبی دو خوابه 2 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
کلبه نمای ساحل 1 تخت دونفره بزرگ
نمای جزیره کلبه با استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

پارک هولهوماله 3.4 کیلومتر
پارک مرکزی 3.7 کیلومتر
پارک برج درختی 4 کیلومتر
پارک ماهیگیر 9 کیلومتر
میدان جمهوری 9 کیلومتر
پارک سلطان 9 کیلومتر
موزه ملی 9 کیلومتر
پارک شهر 9 کیلومتر
پارک هنویرو 9 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها رستوران تاپاس 3.2 کیلومتر
 رستوران محلی 3.4 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شراتون مالدیوز فول مون ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز فروشگاه لوکس ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ
ساحل اختصاصی موسیقی زنده بیلیارد گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2