آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اسکوئر پاریس

هتل اسکوئر پاریس
square Hotel پاریس
درجه هتل:
هتل اسکوئر

چرا هتل اسکوئر Hotel Square ؟

هتل اسکوئر یک بوتیک هتل پنج ستاره و مدرن در پاریس، روبروی برج ایفل است . این هتل فوق العاده در بلوار سن ژرمن در محله لاتین واقع شده است. دسترسی به حمل و نقل عمومی نزدیک است به همین دلیل امکان تردد برای شما آسان می‌شود.

خدمات و امکانات هتل اسکوئر Hotel Square

میز پذیرش در لابی به صورت شبانه روزی کار می‌کند. گاوصندوق، روزنامه، سرویس نگهبانی 24 ساعته، خشکشویی و هشدار دود موجود است. برای جابجایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در رستوران هتل با انواع غذاهای بین‌المللی پذیرای مهمانان می‌باشد. نوشیدنی‌های متنوع در بار یا تراس هتل ارائه می‌شود. مهمانانی که علاقه به سفر با ماشین شخصی خود را دارند، می‌توانند وسایل نقلیه خود را در گاراژ یا پارکینگ (با پرداخت هزینه) پارک کنند. مرکز اسپا نوکس 200 متر مربع مساحت دارد و انواع درمان‌های رفاهی و آرامش بخش از جمله ماساژ، طیف وسیعی از درمان های زیبایی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه ورزشی هتل تمرینات ورزشی خود را انجام دهند. زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.5 امتیاز دادند. در ضمن دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌ها و محوطه این هتل ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات هتل اسکوئر Hotel Square

این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های بین‌المللی و وای‌فای رایگان است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها حمام‌های مرمری زیبا با وان و دوش دارند. یک استریو Hi-Fi با پخش کننده سی دی، مینی بار و میز کار نیز در اتاق‌ها وجود دارد.

فاصله هتل تا

- کوئر هنری کولت 200 متر
- مجسمه آزادی پاریس 200 متر
- کوچه قو 500 متر
- خانه بالزاک 500 متر
- میدان بلا بارتوک 550 متر
- باغ نوبلکورت کریستین دسروش 550 متر
- پارک پاسی 600 متر
- پارک خصوصی 650 متر
- باغ مادران و مادربزرگ های میدان مای 650 متر
- رستوران داروکو 16 3.1 متر
- موزه انسان 1.3 کیلومتر
- برج ایفل 1.5 کیلومتر
- طاق نصرت 2.8 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای فرانسه   بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2