آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال گاردن چامپس-الیزه پاریس

هتل رویال گاردن چامپس-الیزه پاریس
royal garden champs-élysées Hotel پاریس
درجه هتل:
هتل رویال گاردن چامپس-الیزه

چرا هتل رویال گاردن چامپس-الیزه Royal Garden Champs-Elysées Hotel ؟

هتل رویال گاردن چامپس-الیزه یکی از هتل های چهار ستاره کشور فرانسه و شهر پاریس می‌باشد. این هتل تنها 7 دقیقه (پیاده) با خیابان شانزه لیزه و طاق پیروزی فاصله دارد و از طریق ایستگاه مترو جورج پنجم که در فاصله 600 متری هتل قرار دارد می‌توانید به دیدنی هایی مانند میدان کنکورد و لو مارایس دسترسی داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل رویال گاردن چامپس-الیزه Royal Garden Champs-Elysées Hotel

در این هتل که شامل آسانسور و پذیرش 24 ساعته در لابی می‌شود، خدمات چک‌این/چک‌اوت به صورت شبانه‌روزی در دسترس است. این هتل دارای صندوق امانات برای اشیا گران بها، خدمات ترجمه، سرویس اتاق، خدمات خشکشویی، اتاق کنفرانس و مرکز تجاری است. دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی ارائه می‌شود. مهمانانی که علاقه به سفر با ماشین شخصی خود را دارند، می‌توانند وسایل نقلیه خود را در گاراژ یا پارکینگ (با پرداخت هزینه) پارک کنند. هتل هر روز صبح بوفه و صبحانه قاره ای را در اتاق صبحانه سرو می‌کند. در شب، میهمانان می‌توانند از یک کوکتل یا سوپ در پیانو بار لذت ببرند. در ضمن در مواقعی از روز هم که سرگرمی خاصی ندارید می‌توانید در تراس از آب و هوای خوب لذت ببرید. همان طور که ‌می‌دانید بسیاری از هتل‌ها ورود حیوانات خانگی را ممنوع اعلام ‌می‌کنند. ولی خوشبختانه ورود حیوانات خانگی به هتل‌ هالیدی این آزاد است و شما ‌می‌توانید این حیوانات را در هتل نگهداری کنید. البته هزینه ورود حیوانات نیز به صورت جداگانه محاسبه ‌می‌گردد. یکی از امتیازات بسیار ویژه‌ای که هتل رویال گاردن چامپس-الیزه برای مسافرین خود در نظر گرفته است، سالن تجاری ‌می‌باشد. این هتل دارای سالنی بسیار شیک و مجلل است که شما ‌می‌توانید قرارهای کاری و جلسات خود را در آن برگزار کنید. لازم است بدانید که گردهمایی و جلسات شما به صورت جداگانه محاسبه ‌می‌گردد. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند - آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 8.9 دادند.

اتاق‌ها و امکانات هتل رویال گاردن چامپس-الیزه Royal Garden Champs-Elysées Hotel

اتاق‌های هتل رویال گاردن چامپس-الیزه دارای تلویزیون ماهواره‌ای و حمام خصوصی هستند. آپارتمان‌ها همچنین دارای آشپزخانه کوچک و بالکن یا تراس هستند. برخی از اقامتگاه ها دارای مینی بار هستند.
14 سوئیت، 4 آپارتمان، 14 اتاق یک نفره و 40 اتاق دو تخته در یک ساختمان اصلی 7 طبقه و 2 ساختمان کمکی در اختیار مهمانان قرار دارد.

انواع اتاق‌ها

- آپارتمان کلاسیک 1 تخت دونفره بزرگ
- آپارتمان بزرگ اتاق خواب 1:1 تخت دونفره بزرگ اتاق خواب 2:1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سوپریور دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق اجرایی 1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره
- سوئیت جونیور با تراس 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق های متصل 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ 2 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دولوکس 1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره آ پارتمان با بالکن 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- باغ تالار شهرداری منطقه هشتم 1.1 کیلومتر
- میدان گواتمالا 1.1 کیلومتر
- ترز پیر واک 1.2 کیلومتر
- رستوران بالزاک سنت اونوره 8.9 متر
- رستوران دا فابیو 50 متر
- موزه انسان 2.1 کیلومتر
- برج ایفل 2.1 کیلومتر
- باغ تویلری 2.3 کیلومتر
- نمازخانه مقدس 3.8 کیلومتر
- باغ های لوکزامبورگ 4.2 کیلومتر
- کاخ ورسای 16 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای فرانسه  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2