آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

محله گالاتا

جاذبه گردشگری زهرا مرتضوی 20 آذر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

محله گالاتا Galata

محله گالاتا در واقع بخشی از محله بی اغلو است و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و با برج گالاتا که با کلاهی مخروطی شکل دارد شناخته می‌شود. گردشگران می‌توانند دید پانورامایی از شهر استانبول را در این برج تماشا نمایند.


محله گالاتا


تاریخچه محله گالاتا

این محله در زمان قدیم محل اقامت کلنی‌های جنوایی بوده و بعد از چندین دهه به بندری پر رونق و مرکزی مهم در خرید و فروش پارچه ابریشم تبدیل شده است.

جاذبه‌های محله گالاتا

گردش در خیابان بانک‌ها:

این خیابان در قرن 19 میلادی به عنوان یک مرکز تجاری مهم فعالیت می‌کرده است و در آن کارمندان شاغل در بانک، افراد سیاسی و تجار کار و زندگی می‌‍کردند. در حال حاضر این خیابان با بهره بردن از ساختمان‌هایی با معماری به سبک اروپای قرن 19 یکی از زیبا‌ترین و خاص‌ترین خیابان‌های استانبول به شمار می‌رود.

گردش در خیابان سردار اکرم:

در خیابان سردار اکرم می‌توانید به کافه‌ها و فروشگاه‌های جذاب سر بزنید و از خانه‌های قدیمی که به سبک اروپایی ساخته شده‌اند دیدن نمایید.

برج گالاتا:

همانطور که قبل‌تر گفتیم این برج نماد محله گالاتا است که در سال 1349 توسط ژنئوس ساخته شد. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به بالای برج بروید و نمایی 360 درجه از شهر را تماشا کنید. شب‌ها هم در طبقه بالای برح نمایش‌های تصویری اجرا

می‌شود.


برج گالاتا

برای رزرو تورهای استانبول با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

تورهای ويژه اسطوره بیستون
مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2