آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

سرزمین موج های آبی

جاذبه گردشگری اسطوره بیستون 18 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

سرزمین موج های آبی

شهر مشهد عموما به عنوان یک شهر مذهبی شناخته می‌شود ولی در سال‌های اخیر امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری در این شهر ساخته شده است؛ و گردشگران علاوه بر بازدید از حرم می توانند در بازارهای این شهر گردش کنند و یا از امکانات تفریحی استفاده نمایند. از این امکانات ویژه ساخته شده در این شهر می توان به ساخت 4 مجموعه آبی اشاره کرد که یکی از آن ها "سرزمین موج‌های آبی" است که توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. در ادامه این مطلب با این مجموعه آبی آشنا خواهید شد.

معرفی سرزمین موج های آبی

سرزمین موج‌های آبی بزرگترین و هیجان‌انگیز ترین پارک آبی کشور است که در سال 1387 در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و زیر بنای 8500 متر مربع در"قاسم آباد" شهر مشهد افتتاح شد و در همان سال بسیار مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفت؛ ولی این پایان ساخت این پروژه نبود. در سال 1397 فاز دوم ساخت این پروژه کلید خورد و در آن فضاهای ویژه‌ایی برای بانوان در نظر گرفته شد تا همه روزه بانوان و آقایان به صورت مجزا در این مجموعه به تفریح بپردازند.


سرزمین موج های آبی


انواع سرسره‌های هیجان انگیز

یکی از بزرگترین سرسره‌ها در این پارک سرسره موج است که طول آن 300 متر است. در این سرسره بر روی تیوب‌هایی سوار می شوید و از 4 جهت با فشار آب حرکت خواهید کرد. سرسره سرعتی از دیگر سرسره‌های ان مجموعه آبی است که 11 متر ارتفاع دارد و همانطور که از نامش پیداست سریع‌ترین سرسره در سرزمین موج‌های آبی مشهد است. یک سری سرسره سرپوشیده نیز در این پارک ساخته شده‌اند که میزان هیجان در آن بسیار زیاد است چرا که نمیدانید به کجا می روید! یکی دیگر از انواع سرسره در ین پارک آبی سرسره‌های سوپر لوپ است که طول آن 120 متر است. در این سرسره با سرعت بسیار بالا در حالی که در آب غوطه ور هستید به مسیر ادامه خواهید داد. آخرین و وحشتناک‌ترین سرسره در این پارک آبی، سرسره تورنادو است که 130 متر طول دارد و یکی از محبوب‌ترین سرسره‌های سرزمین موج‌های آبی است.

سرزمین موج های آبی


امکانات تفریحی مجموعه سرزمین موج‌های آبی

این مجموعه دارای امکانات رفاهی ویژه‌ایی است که این مجموعه را از دیگر پارک‌های آبی متمایز می کند. برخی از این امکانات رفاهی و تفریحی مانند: رستوران، کافی شاپ با انواع نوشیدنی، فروشگاه لوازم ورزشی و انواع وسایل تفریحی که هر کدام به صورت مجزا سطح بندی اند مانند: سرسره‌هایی یا ارتفاع بالا، چاله فضایی، تیوب سواری، سرسره‌های جت موج و سرسره‌های سقوط آزاد. در این مجموعه امکانات ویژه ایی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است؛ یکی از این بخش ها "آکوپلی" است که ویژه کودکان 3 تا 10 سال ساخته شده است. 


سرزمین موج های آبی مشهد


ساعات کاری سرزمین موج های آبی

تمام وقت:

شنبه تا سه شنبه: از ساعت 10 صبح تا 9 شب

چهارشنبه تا جمعه: از ساعت 9 صبح تا 9 شب

نیمه وقت:

شنبه تا چهارشنبه: 4 عصر تا 9 شب

قوانین و مقررات سرزمین موج های آبی

_ تحویل کیف،موبایل و سایر لوازم قیمتی به امانتداری

_ ممنوعیت همراه داشتن تنقلات به داخل پارک آبی

_ ممنوعیت عکسبرداری و فیلم برداری از داخل مجموعه

_ استفاده از کلاه شنا

_ زیورآلات قیمتی خود را قبل از ورود به پارک به امانداری تحویل دهید.

_ ممنوعیت ورود افراد مبتلا به سرما خوردگی، جوش، کورک، زکام، التهاب چشم یا سایر عفونت ها.

_ شستن کامل آرایش قبل از ورود به داخل پارک

_ استفاده از سونا فقط برای افراد بالای 15 سال مجاز است.

_ مجموعه از پذیرفتن کودکان زیر 4 سال معذور است. شما می توانید کودکان خود را به مهد کودک مجموعه بسپارید.

مقالات پربازدید
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2