آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت بنتوتا

هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت بنتوتا
sheraton kosgoda turtle beach resort Hotel بنتوتا
درجه هتل:
هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت

چرا هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت Sheraton Kosgoda Turtle Beach Resort Hotel

هتل مجلل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر بنتوتا سریلانکا می‌باشد. از این هتل تا ساحل کاسگودا حدود 2 دقیقه فاصله خواهید دارید.

خدمات و امکانات هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت Sheraton Kosgoda Turtle Beach Resort Hotel

از امکانات هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت می‌توان به :
در هتل Sheraton Kosgoda، می‌توانید وقت خود را در ساحل بگذرانید و با صرف نوشیدنی از تماشای منظره لذت ببرید. استخر روباز برای مهمانانی که به دنبال کمی سرگرمی هستند انتخابی عالی است، در حالی که برای رفع خستگی می‌توانید به سالن اسپا هتل رفته و از انواع ماساژها مانند ماساژ صورت و رفلکسولوژی لذت ببرید. این هتل دارای دو رستوران می‌باشد، S Kitchen، یکی از 2 رستوران، غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند و برای صبحانه، ناهار و شام باز است. رستوران  OLIVE  نیز در سرو انواع فست فود و رستوران SHO Lounge انواع غذاهای اروپایی سرو می‌کند.  از دیگر ویژگی‌های برجسته این هتل مجلل می‌توان به ۲ بار/سالن، بار کنار استخر و استخر کودکان اشاره کرد. صبحانه بوفه هم همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است . بر روی پشت بام یا یک غذای خوشمزه مدیترانه ای در کنار استخر استراحت کنید.
 اگر علاقه مند به ورزش نیز می‌باشید می‌توانید در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کنید همچنین برای رفع خستگی می‌توانید در مرکز اسپا Shine Spa ، زمانی را با آرامش سپری کرده و یا اینکه در سالن زیبایی هتل کمی خوش بگذرانید. 
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر  و گشت و گذار با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید از صرافی این هتل برای تبدیل پول خود استفاده کنید. وجود دستگاه فکس و فتوکپی و اتاق جلسه به شما کمک می‌کند تا راحت تر کار های اداری خود را انجام دهید. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد.
هتل برای سرگرمی شما تفریحاتی  مانند کلاس‌های ایروبیک ، ایونت های ورزشی، کلاس‌های آشپزی، آشنایی با فرهنگ های محلی، تم شب، دوچرخه سواریِ تفریحات آبی و زمین بازی مخصوص کودکان فراهم کرده است تا از تک تک لحظات خود در هتل بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت  Sheraton Kosgoda Turtle Beach Resort Hotel

هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت  دارای 172 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. در ضمن برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای دریا را به معرض نمایش می‌گذارد.

فاصله هتل تا

- لونوگانگا 8 کیلومتر
- زمین بازی پرادشیا سبها 11 کیلومتر
- پیک نیک آریا 11 کیلومتر
- آلوتگاما ماها ویدیالایا 12 کیلومتر
- باغ باوا 14 کیلومتر
- مهمانخانه ایزابلا 15 کیلومتر
- پارک کودک 16 کیلومتر
- پارک ساحلی 17 کیلومتر
- رستوران کوما ویلا 1.4 کیلومتر
- رستوران زاپو ویلا 4.2 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شرایتون کاسگودا ترتل بیچ ریزورت ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس فروشگاه لوکس خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2