آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کابانا جزیره فی فی

هتل کابانا جزیره فی فی
phi phi island cabana Hotel جزیره فی فی
درجه هتل:
جزیره فی فی
هتل کابانا جزیره فی فی

چرا هتل کابانا جزیره فی فی Phi Phi Island Cabana Hotel ؟

می‌توانید شبانه روز در ساحل شنی نزدیک هتل در کنار دریا تفریح کنید و لذت ببرید یا آرامش را در آن تجربه کنید. امکاناتی همچون تخت‌های ماساژ، صندلی‌های حمام آفتاب و بار در این ساحل وجود دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا نوشیدنی مورد علاقه خود را در دست داشته باشید و بر صندلی زیر نور خورشید از منظره زیبای دریا لذت ببرید. هتل علاوه بر موقعیت مکانی بسیار مناسب و ارائه خدماتی در سطحی بالا با داشتن منظره‌ای بی نظیر از دریا و کوه‌های سرسبز و پوشیده از انبوه درختان در یک قاب مقصدی رویایی را برای گردشگران فی فی به ارمقان آورده است.

امکانات هتل کابانا جزیره فی فی:

اگر علاقه به امتحان رستوران‌‌های بیرون از هتل را دارید رستوران‌های آنا، جاسمین و پاد‌تای در نزدیکی هتل هستند که انواع غذا‌های تایلندی و دریایی را در منوی خود دارند. خدمات صبحانه و استخر رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است؛ صبحانه هر روز صبح با منوی بوفه برای تمامی مهمانان آماده می‌شوند. ناهار و شام نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه سرو می‌شوند. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر روباز آن که دارای یک تراس برای استراحت، ماساژ و حمام آفتاب است اشاره نمود؛ بعد از یک روز تفریح و بازدید از مکان‌های دیدن شهر حتما سری به مرکز اسپا هتل بزنید و آرامش را به خود هدیه دهید، در این مرکز انواع ماساژ‌ها و درمان‌های تایلندی ارائه می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های تایلندی و انگلیسی صحبت می‌کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، اتوشویی، حمل و نگهداری چمدان و .. نیز موجود است که برای انجام نیازمند هماهنگی و درخواست از پذیرش است؛ اینترنت وای‌فای رایگان با سرعت محدود در لابی و اتاق‌ها موجود است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کابانا جزیره فی فی:

اتاق‌های هتل کابانا جزیره فی فی به 6 مدل مختلف تقسیم بندی می‌شوند. اتاق‌ها به صورت استاندارد برای 1 تا 3 نفر با تخت‌های سینگل و دبل هستند و در صورت درخواست و امکان اضافه شدن، تا 2 تخت اضافه می‌شود و حداکثر ظرفیت اتاق‌ها به 6 نفر می‌رسد. در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار(شامل هزینه جداگانه) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند.

فاصله هتل کابانا جزیره فی فی تا:
- ساحل میمون: 1.7 کیلومتر
- ساحل لائم تانگ: 3.8 کیلومتر
- غار وایکینگ ها: 5.3 کیلومتر
- آئو مایا: 6.6 کیلومتر
- خلیج لوساما: 7.1 کیلومتر
- کو فای (جزیره بامبو): 9.0 کیلومتر
- اسکله تون سای: 190 متر
- خلیج تون سای: 260 متر
- خلیج لو دالام: 290 متر
- رستوران و مدرسه آشپزی پوم تایلندی: 380 متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای فی فی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کابانا جزیره فی فی ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2