آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرنبل کلمبو

هتل گرنبل کلمبو
granbell colombo Hotel کلمبو
درجه هتل:
هتل گرنبل کلمبو

چرا هتل گرنبل کلمبو Granbell Hotel Colombo ؟

این هتل پر شور در قلب کلمبو، در بخش شیک شهر واقع شده است. اطراف آن را مراکز خرید، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی مدرن احاطه کرده‌اند. برای کسانی که قدردان هنر، فرهنگ، میراث و آرامش هستند، هتل گرنبل مکانی ایده آل برای آرامش و خلوت است. چه برای تفریح و چه برای کسب و کار به این کشور سفر کنید، متوجه خواهید شد که راحتی و خلسه چیزی است که در هتل گرنبل کلمبو تجربه خواهید کرد. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل شامل ساحل بامبالاپیتیا، ساحل گال فیس و ایستگاه راه آهن بامبالاپیتیا است و نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی راتمالانا است.

امکانات هتل گرنبل کلمبو:

هتل گرنبل کلمبو واقع در چند قدمی ساحل "Kollupitiya"، دارای امکانات تفریحی ورزشی مناسبی برای اقامتی هیجان انگیز در کنار آرامش و سکوت است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و سینهالی که زبان رسمی سریلانکا است صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسات در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد. غذاهای ترکی و بین‌المللی تهیه شده توسط سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند، غذاهای جهانی را با دقت فراوان با سالم ترین مواد اولیه آماده می‌کنند تا طعمی متفاوت به محل اقامت خود ببخشید. دیگر امکانات رفاهی هتل، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل گرنبل برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص "Non-smoking" بروید. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گرنبل کلمبو:

اتاق‌های هتل "Granbell Hotel Colombo" با شیشه‌های کف تا سقف، دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. همه آنها یک قسمت نشیمن و یک بالکن دارند. برخی اتاق‌ها دارای جکوزی خصوصی نیز هستند.

فاصله هتل گرنبل کلمبو تا:

- جزیره گالری: 950 متر
- پارک ویهاراماهادی: 1.4 کیلومتر
- گالری هنر ملی: 1.6 کیلومتر
- زمین‌های بسکتبال کالج سلطنتی: 1.7 کیلومتر
- پارک خطی دریاچه بیرا: 2.1 کیلومتر
- میدان استقلال: 2.2 کیلومتر
- هتل رستوران لاکمالی: 50 متر
- کافه/بارایندو سیلان: 150 متر
- کافه/بارهتل دی گلف: 150 متر
- بیمارستان هلندی – کلمبو: 2.7 کیلومتر
- موزه هلندی کلمبو: 2.9 کیلومتر
- برج ساعت خان: 3 کیلومتر
- فانوس دریایی کلمبو: 3.1 کیلومتر
- باغ وحش دهیوالا: 7 کیلومتر
- باغ ملی جانورشناسی سریلانکا: 7 کیلومتر
- ساحل اقیانوس/دریا کالوتارا: 33 کیلومتر
- ساحل کلوپیتیا: 50 متر
- ساحل بامبالاپیتیا: 650 متر
- ساحل گال فیس: 1.2 کیلومتر
- ساحل میلاگیریا: 2.2 کیلومتر
- ایستگاه قطار کولوپیتا: 150 متر
- فرودگاه بین‌المللی راتمالانا: 11 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه: 30 کیلومتر
- پایگاه هواپیمای دریایی مخزن کاتوگاستوتا پولگولا: 99 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای سریلانکا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل گرنبل کلمبو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار مرکز تجارت رمپ ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2