آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تراس بیچ ریزورت آلانیا

هتل تراس بیچ ریزورت آلانیا
terrace beach resort Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل تراس بیچ ریزورت

چرا هتل تراس بیچ ریزورت Hotel Terrace Beach Resort ؟

تعطیلات رویایی را در هتل تراس بیچ واقع در سواحل طلایی، شنی و برنده جوایز بین‌المللی ساید داشته باشید. از ساحل خصوصی 130 متری و دریای فیروزه‌ای آن لذت ببرید. هتل پنج ستاره همه شامل 4 طبقه با 270 اتاق است که همگی دارای منظره دریا و باغ هستند. از هتل تا نزدیکترین مرکز خرید کومکوی 100 متر، تا شهر قدیمی ساید 4 کیلومتر، تا نزدیکترین شهر ماناوگات 11 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا 60 کیلومتر فاصله است. شهر باستانی سیده، آبشار ماناوگات و بسیاری از مکان‌های تاریخی و طبیعی دیگر در انتظار کشف هستند.

امکانات هتل تراس بیچ ریزورت:

خدمات تفریحی ورزشی شامل استخر اصلی، جکوزی، فضای استراحت با استخر آب گرم با آب دریا در فصل زمستان، استخرهای کودکان و پارک آبی بزرگ با  سرسره برای بزرگسالان و  سرسره آبی برای کودکان می‌باشد. مرکز اسپا شامل حمام ترکی، سونا و اتاق‌های ماساژ است که مهمانان می‌توانند ماساژ و ماسک‌های آروماتراپی داشته باشند. همچنین یک زمین فوتبال، زمین تنیس و یک مرکز تناسب اندام برای مهمانان ورزشی در محل وجود دارد. کوچولوها می‌توانند در زمین بازی کودکان و استخر کودکان تفریح کنند. وعده‌های غذایی در رستوران‌های شیک سرو می‌شود و می‌توانید در داخل و خارج از اتاق از آن لذت ببرید.

مهمانان می‌توانند غذاهای ایتالیایی و چینی و همچنین غذاهای ترکی را بچشند. انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بارهای هتل ارائه می‌شود. پذیرش هتل۲۴ ساعته خدمات رسانی می‌کند و چمدان‌ها و کیف‌های شما تا اتاقتان همراهی می‌شود. اینترنت رایگان در قسمت‌های عمومی هتل در دسترس همه ساکنین بوده و یک پارکینگ خصوصی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر برای کار و بیزینس سفر کرده‌اید و نیاز به برگذاری جلسه دارید هتل خدماتی همچون اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و امفی تئاتر مجهز به پروژکتور و عایق صدا را برای شما فراهم کرده که نیازمند هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌ای جداگانه دارد و می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تراس بیچ ریزورت:

اتاق‌های هتل در کل به دو دسته استاندارد و خانوادگی تقسیم می‌شوند؛ از تفاوت این دو اتاق می‌توان به اندازه، ظرفیت، منظره و نوع تخت‌های آنها اشاره نمود. اتاق‌های استاندارد با مساحت 24 متر مربع و دید جانبی دریا و منظره باغ حداکثر ظرفیت 3 بزرگسال یا 2 بزرگسال به همراه یک کودک را دارند؛ 233 اتاق هتل از این نوع بوده که 2 عدد آن به معلولین اختصاص داده شده و دارای امکاناتی ویژه هستند. اتاق‌های خانوادگی با مساحت 30 متر مربع و دید دریا و باغ از اتاق‌ها و تراس حداکثر ظرفیت 4 نفر را دارند و تخت‌ها در این نوع اتاق به صورت یک تخت فرانسوی دو نفره و 2 دو تخت تک نفره است؛ این اتاق‌ها 2 خوابه بوده و از طریق یک درب به یکدیگر راه دارند.

فاصله هتل تراس بیچ ریزورت تا:
- هتل گرند ساید: 1.1 کیلومتر
- استراحتگاه و اسپا لا گراند: 1.2 کیلومتر
- زانته: 1.3 کیلومتر
- باغ پریما سول سرا: 1.5 کیلومتر
- پارک دیسکاوری آنتالیا: 1.6 کیلومتر
- پارک آبی: 1.8 کیلومتر
- پارک لونا: 1.8 کیلومترپ
- بار رستوران تمپو: 350 متر
- موزه: 4.2 کیلومتر
- شهر عتیقه: 4.2 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 4.3 کیلومتر
- معابد آپولو و آتنا: 4.4 کیلومتر
- دریا/اقیانوس گوندوگدو: 7 کیلومتر
- ساحل کومکوی: 200 متر
- ساحل عمومی ساید: 2.3 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تراس بیچ ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه اعلام حریق رمپ اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2