آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کالینان بلک آنتالیا

هتل کالینان بلک آنتالیا
cullinan belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کالینان بلک

چرا هتل کالینان بلک Cullinan Belek Hotel ؟

کولینان بلک با الهام از باشکوه ترین الماسی که تا به حال کشف شده است و در قلب مدیترانه می‌درخشد، درهای خود را با امتیازات انحصاری خود باز کرده است. این هتل با اتاق‌های شیک در بخش‌های مختلف، ساحل خصوصی با ماسه سفید و رستوران‌ها، با ارائه راحتی، تجربه غذا و سرگرمی‌های فوق‌العاده، قوی‌ترین کیفیت مفهوم لوکس را تعریف می‌کند. کولینان بلک از مهمانان برجسته خود دعوت می‌کند تا تجربه‌های منحصر به فردی را داشته باشند که سرشار از آرامش، شادی و امتیازات است، جایی که آنها با تمام زیبایی‌های زندگی فراتر از تعطیلات دوباره ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات هتل کالینان بلک:

از امکانات و خدمات تفریحی این هتل پنج ستاره می‌توان به استخر‌های روباز و سربسته، ساحل اختصاصی و تراس آفتاب مجهز به صندلی و تخت‌های آفتاب گیر و همچنین پارک آبی اکوا پارک که دارای استخر آب گرم و چندین سرسره مخصوص بزرگسالان است اشاره نمود. از ورزش‌هایی که در هتل انجام می‌شود می‌توان به دارت، تنیس روی میز، ورزش‌های آبی، فوتبال، تنیس، والیبال ساحلی، گلف با زمین مخصوص و تجهیزات حرفه‌ای و ... اشاره نمود. هتل کالینان بلک دارای رستوران اصلی، رستوران آلاکارته، یک رستوران ترکی و 3 بار در نقاط مختلف هتل است؛ رستوران آلاکارته شامل هزینه جداگانه برای استفاده در هر وعده غذایی می‌شود؛ رستوران‌ها در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات هستند؛ رستوران بیسترو هتل 24 ساعته شبانه روز در تمامی روز‌های هفته آماده برای سرو انواع غذا و آماده کردن طیف گسترده‌ای از دسر‌ها برای شماست. "C'espace Spa of Cullinan Belek" در فضای وسیعی به مساحت 8000 متر مربع با کیفیت خدمات در سطح جهانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. "C'espace Spa" که با ترکیب صلح آمیز سبز و آبی تزئین شده و با عناصر طراحی رنگ، بافت و مفاهیم نوری که بر ادراک بصری تأثیر می‌گذارد غنی شده است، شما را به یک تجربه آبگرم معجزه آسا دعوت می‌کند. گزینه‌های ورزشی مختلفی را برای همه با تجهیزات بدن‌سازی برتر از یک طرف و مسیرهای پیاده روی در دل طبیعت از طرف دیگر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مهمانانی که تمایل دارند می‌توانند در اتاق خود به صورت خصوصی ورزش کنند. یک منطقه ورزشی شخصی در اتاق‌های مهمان را می‌توان با تردمیل، دوچرخه و یک کیف ورزشی با تجهیزات ورزشی کاربردی در داخل ایجاد کرد. برای کودکان نیز خدمات نظیر سالن‌های بازی بزرگ و مجهز و کلاب مخصوص کودکان تدارک دیده شده است.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کالینان بلک:

"Cullinan Belek" با 600 اتاق خود که 10 اتاق ویلا هستند، خدمات بی عیب و نقص و حریم خصوصی ارائه می‌دهد که سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کند و چشم انداز شگفت انگیز دریای مدیترانه را با راحتی فراتر از انتظار در بر می‌گیرد. مکان‌های اقامتی به سه دسته اتاق، سوئیت و ویلا تقسیم می‌شوند؛ اتاق‌ها از 45 تا 65 متر بوده و ظرفیت آنها بین 2 تا حداکثر 3 نفر است، دارای دید دریا یا جنگل و همچنین تخت دونفره و یک نفره هستند. سودیت‌ها همگی 52 متر مربع بوده تنها یکی از آنها 101 است و از 3 تا 6 نفر می‌توانند در این سوئیت‌ها بمانند. هتل دارای دو مدل ویلا یکی با 170 و دیگری با 235 متر مربع مساحت قادر به ارائه خدمات به حداکثر 6 تا 8 نفر هستند.

فاصله هتل کالینان بلک تا:
- نمایشگاه آنتالیا: 12 کیلومتر
- آکادمی وداس اربای اوکچولوک: 15 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 15 کیلومتر
- کافه/باردیپ آبی: 2.9 کیلومتر
- کافه / بار اینویتا بار ساحلی: 3 کیلومتر
- قنات رومی: 20 کیلومتر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 20 کیلومتر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 9 کیلومتر
- ساحل کادریه: 350 متر
- ساحل عمومی کندو: 7 کیلومتر
- ساحل عمومی سریک بلک: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 16 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تور آنتالیا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل کالینان بلک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2