آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا

هتل میراژ پارک ریزورت آنتالیا
mirage park resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل میراژ پارک ریزورت

چرا هتل میراژ پارک ریزورت Mirage Park Resort Hotel ؟

میراژ پارک ریزورت یک قطره گل در "Göynük" در دامنه کوه توروس است که از یک طرف به درختان کاج و باغ‌های پرتقال و در طرف دیگر به آب‌های آبی شفاف مدیترانه می‌رسد که با زیبایی طبیعی بی‌بدیل خود تحسین را برمی‌انگیزد اگر می‌خواهید خستگی خود را در تمام سال زیر سایه نخل‌ها و درختان کاج بر طرف کنید یا از طریق نمایش‌های روزانه و شبانه که هر کدام متفاوت از دیگری هستند به اوج سرگرمی برسید، "Mirage Part Resort" همه چیزهایی را که از یک تعطیلات عالی انتظار دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات هتل میراژ پارک ریزورت:

"Mirage Park Resort" تضمین می‌کند که خاطرات تعطیلات شما را برای تمام سال از طریق فعالیت‌های سرگرمی رقابتی برای مهمانان بزرگسال خود و آموزش آن‌ها برای کوچک‌ترها به خاطر بسپارید. برای تجربه لحظات فراموش نشدنی آماده شوید.
امکانات تفریحی ورزشی هتل میراژ پارک ریزورت اتاق‌ بازی دارای انواع بازی‌های دسته جمعی، رومیزی، بولینگ و بیلیارد؛ استخر‌های روباز با ورزش‌های آبی موتوری و غیر موتوری همانند چتر بازی و ...؛ زمین تنیس و تیر اندازی با کمان؛ اکوا پارک دارای استخر روباز و چندین سرسره آبی هستند. در کنار اکوا پارک هتل، پارک ریلکسیشن قرار دارد که شامل استخر آب گرم روباز به همراه تراس آفبات و صندلی‌های آفتاب گیر و بار است. ساحل اختصاصی هتل نیز به صورت رایگان در دسترس است و در فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارد و دارای امکانات گسترده در کنار منظره غروب آفتاب بی‌نظیری است.
رستوران هتل به صورت 24 ساعته و سرو انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دسر‌ها در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و میان وعده‌ها در خدمت شما است. منوی رستوران به صورت بوفه و آلاکارته است البته هتل دارای منو‌های ویژه‌ای همچون منوی مخصوص کودکان و .... است که شامل هزینه جداگانه می‌شوند.
شما می‌توانید یکی از پکیج‌های ماساژ را در طول اقامت خود انتخاب کنید و یا بسته شخصی خود را آماده کنید تا به دلخواه شما آماده شود. منطقه زیبایی شناسی اسپا و سلامتی با حمام ترکی، 2 سونا، 4 دوش، 1 اتاق بخار، 9 اتاق ماساژ در تمام طول سال در خدمت شماست.
سالن کنفرانس میراژ پارک ریزورت با رویکرد مدرن هتلداری خود 14 سالن اجتماعات و کنفرانس را با تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته مطابق با نیازهای روز ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید انواع خدمات را در اختیار داشته باشید. میراژ پارک ریزورت با کارکنان خلاق و تجهیزات مدرن خود آدرس ضروری گردهمایی‌های حرفه‌ای است که خدمات با کیفیت برتر خود را با زیبایی‌های طبیعی منحصر به فرد خود ترکیب می‌کند، فضاهای جایگزین را برای انواع رویدادها از کنفرانس‌ها تا جلسات نمایندگی‌ها ایجاد می‌کند و راه حل‌هایی را در هر زمان ایجاد می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل میراژ پارک ریزورت:

هتل دارای 4 نوع اتاق استاندارد است که اندازه تمامی آنها 26 متر مربع بوده و دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار(شامل هزینه جداگانه) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل میراژ پارک ریزورت:
- پارک ساحلی: 750 متر
- ییلماز تورکری پارکی: 1.7 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 4.3 کیلومتر
- پارک آبی: 6 کیلومتر
- عثمان اونلو: 6 کیلومتر
- اولبیا: 7 کیلومتر
- پارک و ساحل مهتاب: 7 کیلومتر
- شهر عتیقه فازلیس: 15 کیلومتر
- ساحل بلدیبی: 3.3 کیلومتر
- ساحل کمر: 3.4 کیلومتر
- ساحل عمومی مرکز باتی: 6 کیلومتر
- ساحل آیسیگی: 7 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل میراژ پارک ریزورت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2