آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون پوکت

هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون پوکت
courtyard by marriott phuket town Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون

چرا هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون Courtyard by Marriott Phuket Town Hotel ؟

چه برای کار و چه برای تفریح سفر کرده‌اید، Courtyard by Marriott با ارائه به روز ترین و کامل ترین خدمات به یکی از بهترین گزینه‌های اقامت تبدیل شده است. Courtyard by Marriott با ارائه اتاق‌های بزرگ، بوفه صبحانه مجلل و انواع خدمات تفریحی، ورزشی و رفاهی به شما کمک می‌کند تا اقامتی راحت و خاطره انگیز را داشته باشید. Courtyard by Marriott Phuket Town در قلب شهر پوکت واقع شده است و نزدیک به جاذبه‌های محلی از جمله مراکز خرید، غذاخوری، و مکان‌های تفریحی است. درست مانند شهر پوکت، این هتل پر از فعالیت، معماری، فرهنگ، تنوع و داستان های گذشته و حال است.

امکانات هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون:

هتل پنج ستاره کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون امکاناتی مانند استخر روباز و خدمات ماساژ سنتی تایلندی را ارائه می‌دهد. دیگر امکانات تفریحی و ورزشی هتل یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز است که به مهمانان اجازه می‌دهد تا رایگان ورزش کنند و متناسب بمانند.
وای فای رایگان در تمامی نقاط عمومی هتل در دسترس است؛ پارکینگ رایگان نیز برای همه مهمانان قرار داده شده است که بدون نیاز به هماهنگی می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ هتل قرار دهند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند میز پذیرش 24 ساعته پاسخ گوی مهمانان است. صبحانه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان و منوی بوفه و سلف هر روز از ساعت 7.30 الی 10 ارائه می‌شود؛ ناهار و شام نیز در رستوران Krua Talad Yai با غذاهای اصیل تایلندی و بوفه بین المللی سرو می‌شود و می‌توانید از آنها لذت ببرید. خدماتی نظیر لباسشویی، اتوشویی و خشکشویی به صورت روزانه و با پرداخت هزینه انجام می‌گیرند. طبق قوانین هتل ورود حیوانات خانگی ممنوع است.اگر تجاری سفر کرده‌اید هتل خدمات ویژه‌ای همچون صرافی برای تبادل ارز و دسترسی هرچه سریع‌تر و آسان‌تر به پول رایج کشور، اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و آمفی‌تئاتر مجهز به سیستم ویدئو پروژکتور و عایق و همچنین میزکار و مرکز تجارت را مخصوص شما عزیزان تدارک دیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون:

- سوئیت Executive King با نمای شهر: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو دولوکس با نمای شهر: 2 تخت یک نفره
- اتاق دولوکس کینگ با نمای شهر: 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت جونیور کینگ با نمای شهر: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خانوادگی با نمای شهر: 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت پرزیدنت با نمای شهر: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

اتاق‌های هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون خدمات تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای اقامتی اسان و راحت در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون تا:

- برج ساعت: 100 متر
- پارک عمومی ملکه سیریکیت: 450 متر
- موزه تایلند هوآ: 850 متر
- خانه چینپراچا: 1 کیلومتر
- سالن اجتماعات: 1.5 کیلومتر
- پارک سوان لوانگ: 1.9 کیلومتر
- پارک عمومی خائو رانگ: 1.9 کیلومتر
- برج نمای خاوخاد: 5 کیلومتر
- موزه معدن کاتو: 8 کیلومتر
- اسکله چالونگ: 9 کیلومتر
- آکواریوم پوکت: 9 کیلومتر
- بنای یادبود دو قهرمان: 12 کیلومتر
- موزه صدف دریایی پوکت: 13 کیلومتر
- نقطه دید کاتا: 14 کیلومتر
- دیدگاه آسیاب بادی: 16 کیلومتر
- کیپ پرومتپ: 16 کیلومتر
- ساحل خلیج سیرای: 4 کیلومتر
- ساحل آئو یون: 8 کیلومتر
- ساحل چالونگ: 8 کیلومتر
- ساحل پانوا: 8 کیلومتر
- ترمینال اتوبوس پوکت: 450 متر
- فرودگاه بین المللی پوکت:  27 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کرابی:  70 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کورت یارد بای ماریوت پوکت تاون ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2