آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پالمت فامیلی لارا آنتالیا

هتل پالمت فامیلی لارا آنتالیا
palmet family lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل پالمت فامیلی لارا

چرا هتل پالمت فامیلی لارا Palmet Family Lara Hotel ؟

هتل پنج ستاره پالمت فامیلی لارا هتلی در شهر آنتالیای ترکیه واقع شده است. از امکانات مشهور و بی‌نظیر این هتل می‌توان به بار، ساحل اختصاصی و باغ زیبای هتل اشاره نمود؛ هتل پالمت فامیلی لارا به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب نسبت به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری از اهمیت و محبوبیت خاصی در بین مسافران و گردشگران آنتالیا برخوردارد است. از جاذبه‌های نزدیک به هتل باغ وحش آنتالیا و آکواریوم آنتالیا هستند، مرکز خرید پریمیوم آنتالیا در 1.5 کیلومتری و نزدیک ترین فرودگاه در 7 کیلومتری هتل قرار دارند؛ البته ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود و در صورت علاقه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

امکانات هتل پالمت فامیلی لارا:

امکانات تفریحی و ورزشی هتل شامل ساحل اختصاصی، استخر روباز، پارک آبی با سرسره‌های متعدد، تخت‌ها و چتر‌های حمام آفتاب، سونا، جکوزی و حمام ترکی برای آرامش و ریلکسیشن می‌شود. هردو استخر به صورت فصلی و آزاد برای تمامی سنین فعالیت می‌کنند و ساعت استفاده از آنها 10 صبح الی 19 است. از دیگر خدمات تفریحی ورزشی هتل سالن بدن‌سازی تمام مجهز آن است که می‌توانید کاملا رایگان از آن استفاده کنید؛ بعد از ورزش و تفریح، هتل خدمات اسپا را برای شما تدارک دیده است. دیگر خدمات ارائه شده در هتل پنج ستاره پالمت فامیلی لارا اتاق بخار، سالن زیبایی با ارائه خدمات پوست، مو، مانیکور و پدیکور است.
هتل پالمت فامیلی لارا برای کودکان نیز خدماتی ویژه‌ه‍ای همچون زمین بازی و کلاب مخصوص کودکان فراهم کرده تا والدین بتوانند با خیال راحت و آسوده به تفریح بپردازند.
پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند؛ پرسنل و کارکنان هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند، چک این در هر ساعتی از شبانه روز انجام می‌شود؛ اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی هتل و اتاق‌ها در دسترس است؛ میز تور و امکانات کرایه اتوموبیل در هتل ارائه می‌شود، همچنین در لابی هتل فروشگاه برای خرید انواع سوغاتی وجود دارد.
در دو رستوران هتل غذا‌های بین‌المللی سرو می‌شود ، در رستوران "Ana" تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف ارائه می‌شوند اما در رستوران "Balik Alacarte" فقط در وعده شام به شکل بوفه فعالیت می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پالمت فامیلی لارا:

در تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان در اتاق‌های انتخابی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به تعداد نفرات قرار دارد؛ خدمات اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مجزا، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای نیز ارائه می‌شوند.

- اتاق یک نفره استاندارد

- اتاق یک نفره استاندارد، تراس

- اتاق خانوادگی (3+1)

- اتاق استاندارد دو نفره

- اتاق استاندارد سه تخته، تراس

- اتاق خانوادگی (4+1)

- اتاق استاندارد دو نفره، تراس

- اتاق خانوادگی (3+2)

فاصله هتل پالمت فامیلی لارا تا:

- فاصله تا داون هاوس: ۲.۹ کیلومتر

- فاصله تا پارک ساحلی لارا: ۳.۷ کیلومتر

- فاصله تا پرگ: ۸.۸ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پالمت فامیلی لارا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2