آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ای وان بانکوک

هتل ای وان بانکوک
a-one bangkok Hotel بانکوک
درجه هتل:
هتل ای وان بانکوک

چرا هتل ای وان بانکوک A-One Hotel Bangkok

هتل ای وان هتلی چهار ستاره میان‌رده در منطقه پراتونام در شهر بانکوک واقع شده است. این هتل جزو بلند ترین هتل‌های تایلند محسوب می‌‍شود و در سال 2010 تاسیس شده است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل نزدیک به خیابان معروف Sukhumvit که انواع مراکز خرید در آن واقع شده است قرار دارد و نزدیک به مترو نیز می‌باشد .

خدمات و امکانات رفاهی هتل ای وان بانکوک A-One Hotel Bangkok :

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری شهر می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو در هتل ای وان بانکوک A-One Hotel Bangkok در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید در آن مبادلالت ارز انجام دهید.
مهمانان می‌توانند در سونا بخار استراحت کنند و یا برای رفع خستگی از استخر روباز و سر پوشیده و مرکز آب گرم لذت ببرند. علاوه بر استخر سالن اسپا و ماساژ از جمله خدمات دیگر این هتل است که به مسافران ارائه می‌دهد. یک مرکز تناسب اندام مجهز به به‌روزترین دستگاها نیز در هتل تعبیه شده است و علاقه مندان به ورزش می‌توانند تمرینات ورزشی روزانه خود را در آن انجام دهند.
در هتل ای وان بانکوک A-One Hotel Bangkok دو رستوران و یک کافه تعبیه شده است. رستوران Gondola به صورت سلف سرویس غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهد و یک نانوایی هم فراهم شده که انواع نان و شیرینی خانگی را تهیه می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات هتل ای وان بانکوک A-One Hotel Bangkok:

هتل ای وان بانکوک مجموعا دارای 218 اتاق می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل با سایه روشنی از رنگ‌های آبی دیزاین شده‌اند. و در هر اتاق امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع هوا، گاو صندوق، روم سرویس 24 ساعته می‌باشد. یک حمام خصوصی که توسط یک شیشه از اتاق خواب جدا شده در اتاق‌ها تعبیه شده که مجهز به وان و دوش وسشوار می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- superior Room with Airport Transfer One Way
- Superior Double or Twin Room
- Executive Double or Twin Room
- Executive Deluxe Double Room

فاصله هتل تا:

- رستوران بنیهانا ات1.8 کیلومتر

- رستوران ماکی آن فیث 2.1 کیلومتر

- فرودگاه سوارنابومی 18 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای بانکوک بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ای وان بانکوک ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز روزنامه نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام وان بطری آب ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2