آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بست وسترن پاتونگ پوکت

هتل بست وسترن پاتونگ پوکت
best western patong Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل بست وسترن پاتونگ

چرا هتل بست وسترن پاتونگ Best Western Patong Hotel 

هتل بست وسترن یک هتل چهار ستاره ساحلی در منطقه پاتونگ واقع در پوکت است. از مسافران ویژه این هتل زوج‌های جوان هستند که این هتل بسیار زیبا را برای ماه عسل انتخاب می‌کنند. هتل بست وسترن موقعیت مکانی عالی دارد و به راحتی می‌توانید از ترانسفر یا سرویس گشت هتل استفاده نمایید و از جاذبه های معروفی مانند مجسمه بودای بزرگ، جزایر فی فی و یا پارک آبی اسپلش جانگل دیدن نمایید.

امکانات و خدمات هتل بست وسترن پاتونگ  Best Western Patong Hotel

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنای روباز آن اشاره کرد که در طبقه آخر هتل واقع شده و برای تمام سنین مناسب است. یکی دیگر از امکانات تفریحی این هتل باشگاه بدن سازی است که دارای مدرن ترین تجهیزات و دستگاه ها می‌باشد.
از امکانات عمومی این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ بدون نیاز به رزرو قبلی، خدمات مبادله ارز، امکان برگزاری جلسات و کنفرانس ها، خدمات تور و بلیط ، خدمات فکس و کپی، خشک شویی و اتو شویی و واکس کفش با هزینه جداگانه اشاره کرد. در رستوران “Ocean View” هتل انواع غذاهای آمریکایی و آسیایی به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. در هنگام صبحانه در بوفه رستوران مانا با طیف گسترده ای از غلات، حبوبات، انواع نان، غذای گرم و میوه های تازه گرمسیری مواجه خواهید شد.

 اتاق‌ها و امکانات هتل بست وسترن پاتونگ Best Western Patong Hotel

این هتل دارای 224 اتاق می‌باشد که بارنگ‌های خنثی و مبلمان راحت دکور شده اند. اتاق‌های هتل چشم انداز بسیار زیبایی از شهر دارند. تمام اتاق‌ها با دیوارهای ضدعایق ساخته شده اند تا مهمانان اقامتی آرام را تجربه کنند . از امکانات اتاق‌ها نیز می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره ای، فضای نشیمن، میز کار و تلویزیون، گاو صندوق، یخچال و مینی بار اشاره کرد. همچنین در تمام اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به وان، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی قرار دارد. مهمانان در اتاق خود امکانات اتو کشی، کتری برقی و تهویه مطبوع دارند. انواع شکلات، میوه، نوشیدنی و بطری آب نیز در همه اتاق ها وجود دارد که البته هزینه آنها جداگانه محاسیه خواهد شد.

اتاق سوپریور ملکه
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سوپریور توئین
2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

فاصله تا بازار روزانه بانزان: ۲۰۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۷۵۰ متر
فاصله تا ساحل کالیم: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا صخره رانگ: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تاعو: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۱۰ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل بست وسترن پاتونگ ‌
رستوران سرویس گشت شهری کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی روزنامه دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی حمام وان بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلویزیون میزکار لوازم بهداشتی
استخر رو باز باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2