آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اسلیپ ویت می پوکت

هتل اسلیپ ویت می پوکت
sleep with me Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل اسلیپ ویت می پوکت

چرا هتل اسلیپ ویت می Sleep with me Hotel

هتل اسلیپ ویت می Sleep With Me  یک هتل چهار ستاره بی نظیر در شهر پوکت است که در سال 2012 در 7 طبقه تاسیس شد. یکی از دلایلی که باعث شده این هتل معروف و پر طرفدار شود امکانات مدرن و مطابق با استاندارد های بین‌المللی آن است. 

امکانات و خدمات هتل اسلیپ ویت می Sleep With Me Hotel 

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت میکند. اگر با خودروی شخصی به این هتل سفر می کنید پارکینگ رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. مهمانان در این هتل به راحتی به خدمات تور و بلیط و خدمات مبادله ارز دسترسی خواهند داشت. در این هتل فضا و تجهیزات برگزاری جلسات و کنفرانس هم موجود است. 
از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز بسیار زیبا، صندلی های آفتاب، باشگاه تناسب اندام، فضای سبز بزرگ همراه با آلاچیق و باربیکیو، اتاق هایی با انواع ماساژ ها، سونا و جکوزی اشاره کرد.
این هتل برای افراد معلول و ناتوان نیز امکانات ویژه ایی در نظر گرفته است. در لابی این هتل فروشگاهی وجود دارد که می توانید برای خرید سوغاتی به آن مراجعه نمایید. آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل و شاتل فرودگاهی از دیگر خدمات این هتل هستند.رستوران Sai BAi With Me هتل Sleep With Me غذاهای بین‌المللی و محلی تایلند را با بهترین کیفیت و تازه ترین مواد به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد. در رستوران Swing With Me Bar، نیز انواع نوشیدنی‌های پر طرفدار در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل اسلیپ ویت می Sleep With Me Hotel

این هتل دارای 258 واحد اقامتی است که با دکوراسیونی مدرن طراحی شده اند. در تمام اتاق‌ها بالکنی با چشم اندازی بی‌نظیر وجود دارد. تمام اتاق‌ها روزانه نظافت می‌شوند و دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه های جهانی، گاو صندوق، یخچال، کتری برقی، کاناپه، میز و فضای نشیمن هستند.
در هر اتاق حمام جداگانه و لوازم بهداشتی مورد نیزا قرار داده شده است. 

فاصله هتل تا:

مرکز خرید جانگ سیلون: 200 متر

خیابان بانگلا: 300 متر

مجتمع پارادایس پاتونگ: 400 متر

استار باکس ساحل پاتونگ: 500 متر

استادیوم بوکس پاتونگ: 900 متر
کلاب پوکت سیمون: 1.6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  با بهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل اسلیپ ویت می پوکت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
تراس حمام خدمات روزانه اتاق تلویزیون میزکار لوازم بهداشتی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2