آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرومبا مالدیو

هتل کرومبا مالدیو
kurumba maldives Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل کرومبا مالدیو

چرا هئل کرومبا مالدیو Kurumba Maldives ؟

هتل لوکس و ساحلی کرومبا مالدیو یکی از هتل‌های پنج ستاره در مالدیو می‌باشد. این هتل  در سال 1972 ساخته شده و  یکی از قدیمی ترین هتل‌های مالدیو محسوب می‌شوند. این هتل ازلحاظ موقعیت مکانی در یک جزیره خصوصی و شمال شهر ماله قرار گرفته است که دارای آب و هوای گرمسیری می‌باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی با قایق‌های پر سرعت حدودا 10 دقیقه می‌باشد مهمانان عزیز می‌توانند در سواحل زیبای این جزیره استراحت کرده و از تک تک لحظات خود لذت ببرند.

خدمات و امکانات هتل کرومبا مالدیو Kurumba Maldives

پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان است و در این بخش انباری هم برای نگهداری از چمدان ها قرار دارد. اما قابل ذکر است که این هتل در جزیره واقع شده است و به همین دلیل دارای پارکینگ نمی‌باشد. کارکنان مجرب این هتل که علاوه بر زبان انگلیسی مسلط بر زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و عربی هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سرتاسر جهان هستند. از امکانات رفاهی متنوعی نظیر مرکز اسپا و ماساژ مجهز و دو استخر روباز که در تمام فصول فعالیت می‌کند برخوردار گردیده است. گفتنی است که استخرهای هتل برای تمامی رده های سنی مناسب هستند. میهمانان این هتل می‌توانند بعد از گشت و گذار در سطح شهر برای استراحت و مرکز اسپای این هتل سری بزنند و خستگی طبیعت گردی و گشت و گذار در طبیعت دیدنی مارماریس را از تن بزدایند. همچنین برای دوستداران ورزش نیز سالن بدنسازی مناسبی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی دنیا فراهم گردیده است.
برای کودکان زمین بازی مخصوصی ایجاد شده است تا آن‌ها نیز بتوانند به سهم خود از تور مالدیو لذت ببرند. پخش برنامه‌های کودک از تلویزیون داخل اتاق‌ها امکان‌پذیر است. وجود کلابی سرپوشیده همراه با مربیانی حرفه‌ای به همراه یک زمین بازی غیر مسقف انرژی کودکان را خالی کرده و آن‌ها را به خواب می‌برد. با این حال در هر زمان می‌توانید کودکان را به قسمت مخصوص نگهداری از آن‌ها بسپرید. فروشگاهی نیز در هتل برای خرید سوغاتی در هتل قرار دارد. سیگار کشیدن در کل فضای هتل ممنوع می باشد. اینترنت رایگان در تمامی مناطق هتل وجود دارد. خشکشویی و اتوشویی در این هتل شامل هزینه مجزا می باشد.

هتل شیک کورومبا دارای 8 رستوران و سه کافی شاپ دارد که برای سرو نوشیدنی‌های گرم به کافی شاپ و برای خوردن میان وعده در طول روز به اسنک بار بروید. با درخواست شما، رستوران‌ها غذاهای مورد علاقه‌ شما را نیز طبخ خواهند کرد! در منوی رستوران‌های کرومبا مالدیو فهرست غذاهایی مخصوص کودکان دیده می‌شود. رستوران ویهامانا انواع غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، مدیترانه ای، محلی، آسیایی و بین‌المللی و اروپایی به صورت بوفه ای سرو می‌کند. رستوران القصر نیز غذاهای آسیای میانی و مراکشی ارائه می‌دهد. رستوران کینگ تای نیز غذاهای تایلندی سرو می‌کند. رستوران ایزولا با غذاهای ایتالیایی پذیرای مهمانان می‌باشد. رستوران هاماکازا هم غذاهای ژاپن را به صورت منویی در اختیارتان قرار می‌دهد. رستوران تیلا با غذاهای دریایی و بین‌المللی در خدمت گردشگران است. برای سرو غذاهای هندی با منوی خاص در این هتل می‌توانید رستوران محال سری بزنید. کافه های موجود در هتل کرومبا نیز پیتزا، غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند.

اتاق‌ها و امکاتات هتل کرومبا مالدیو Kurumba Maldives

هتل لوکس کرومبا مالدیو دارای اتاق‌های شیک و تمیز می‌باشد که هر کدام دارای چشم اندازی رو به جزیره و باغ دارند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند.

انواع اتاق‌ها

- خانه ییلاقی لوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- ویلای لوکس با استخر اختصاصی 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- خانه ییلاقی لوکس جلوی ساحل 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- ویلا گاردن استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- ویلا ساحلی 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- خانه ییلاقی لوکس 2 بزرگسال 2 کودک 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق برتر 1 تخت دونفره بزرگ
- ویلای خانوادگی با استخر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 2 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا

- پارک فری ترمینال: ۳٫۱ کیلومتر
- استادیوم ملی فوتبال: ۶٫۱کیلومتر
- موزه ملی: ۶٫۳ کیلومتر
- پارک سلطان: ۶٫۵ کیلومتر
- پارک هنویرو: ۶٫۹کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کرومبا مالدیو ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات پزشکی اعلام حریق آتلیه عکاسی روزنامه خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ منوی سرویس خواب آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2