آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرون آرنا مالدیو

هتل کرون آرنا مالدیو
crown arena Hotel مالدیو
درجه هتل:
هتل کرون آرنا

چرا هتل کرون آرنا Crown Arena Hotel ؟

این اقامتگاه در Maafushi واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه از این هتل ماله است که حدودا 2 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه و اقتصادی هستید این هتل برای شما گزینه مناسبی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل کرون آرنا Crown Arena Hotel ؟

پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان است و در این بخش انباری هم برای نگهداری از چمدان ها قرار دارد. سیگار کشیدن در کل فضای هتل ممنوع می‌باشد. اینترنت رایگان در تمامی مناطق هتل وجود دارد. خشکشویی و اتوشویی در این هتل شامل هزینه مجزا می‌باشد.
والدین می‌توانند در حالی که بچه‌ها در یک برنامه سرگرمی مملو از فعالیت‌های سرگرم‌کننده شرکت کنند، استراحت کنند. این هتل دارای خدمات ناهار خوری از جمله اتاق غذاخوری و کافه می‌باشد. گزینه های پذیرایی شامل فول برد می‌باشد. هر روز صبح صبحانه قاره ای برای مهمانان این هتل مجلل سرو می‌شود. کافه فرن بیچ با سرو انواع غذاهای اروپایی، آسیایی در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است.

اتاق‌ها و امکانات هتل کرون آرنا Crown Arena Hotel ؟

هتل دارای 11 اتاق با بالکن و قسمت نشیمن می‌باشد که با میز تحریر مبله شده است. تهویه مطبوع و پنکه تضمین می‌کند که اتاق‌ها دمای مناسبی را حفظ می‌کنند. یک مینی بار ارائه شده است. یخچال، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز از امکانات استاندارد اتاق‌های این هتل هستند. اتاق‌ها مجهز به تلفن، تلویزیون و وای‌فای هستند و راه‌های زیادی برای ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می‌کنند. حمام ها نیز مجهز به دوش هستند. چشم انداز همه اتاق‌ها رو به شهر می‌باشند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو نفره دولوکس، منظره دریا
- اتاق دو نفره دولوکس
- اتاق دولوکس، نمای شهر
- اتاق دوقلو دولوکس، 2 تخت یک نفره
- سوئیت خانوادگی

فاصله هتل تا

- ساحل گیلی لانکانفوشی - 16 دقیقه رانندگی
- ساحل جزیره بهشت - 18 دقیقه رانندگی
- مرکز اسلامی مالدیو - 10 دقیقه رانندگی
- بمبئی دربار - 1 دقیقه پیاده روی
- انزی - 6 دقیقه پیاده روی
- لوبیا صدفی (Hulhumale') - 6 دقیقه پیاده روی
- نان مهم است - 8 دقیقه پیاده روی
- کافه فریال - 7 دقیقه پیاده رو

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مالدیو  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کرون آرنا ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق تلفن
کافی نت
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2