آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مونارچ استانبول

هتل مونارچ استانبول
monarch Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل مونارچ

 چرا هتل مونارچ Monarch Hotel

هتل مونارچ Monarch یک هتل سه ستاره در منطقه فاتح استانبول است و یکی از هتل‌های ترکیه می‌باشد که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در استانبول انتخاب می‌کنند و با توجه به سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامت معمولی و ساده در این هتل داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل مونارچ Monarch Hotel :

در سرتاسر مجموعه به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. هتل مونارچ استانبول فاقد پارکینگ است، اما در نزدیکی آن یک پارکینگ عمومی رایگان پیدا خواهید کرد. در رستوران هتل مونارچ هر روز صبح مهمان‌ها می‌تواند صبحانه را در سالن غذاخوری با منویی گسترده از انواع غذاهای ترکی میل کنند. تراس برای استراحت و لذت بردن از وعده‌های غذایی یکی دیگر از امکانات این هتل ساده است.
در صورتی که با  کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که خدمات نگهداری از کودک در هتل با پرداخت هزینه فراهم شده است. همچنین برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید.
چمدان‌های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید. در هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهد بود و با هزینه اضافه امکان ترانسفر فرودگاهی نیز انجام می‌شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل مونارچ Monarch Hotel :

هر اتاق هتل مونارچ استانبول از سیستم تهویه مطبوع مجزایی بهره می‌برد. اتاق‌ها بسیار ساده ولی زیبا طراحی شده و چیدمان و دکوراسیون شیکی دارند. کف آن‌ها پارک شده و یک جارختی در هر یک دیده می‌شود. خوشبختانه تلویزیون‌ها ماهواره‌ای در نظر گرفته شده‌اند تا بتوانید به همه شبکه‌های تلویزیونی در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. در صورتی که یک شی گران قیمت یا اسناد و مدارک مهمی همراهتان دارید، آن را داخل گاوصندوقی که هتل داخل هر اتاق قرار داده است نگهداری کنید. با ورود به حمام، لوازم و آرایشی بهداشتی متعددی را به صورت پیش‌فرض پیدا خواهید کرد. دیوار اتاق‌ها به صورت عایق در برابر صدا طراحی شده است و اتاق‌های این هتل دید رو به شهر و باغ دارند.

فاصله هتل تا:

-مسجد زیرک 0.3 کیلومتر

-کتاب خانه سلیمانیه 0.6 کیلومتر 

-برج آتاتورک 0.6 کیلومتر 

-مسجد رستم پاشا 0.6 کیلومتر

- بازار ادویه جات استانبول 0.9 کیلومتر 

-برج بایزید 0.9 کیلومتر 

-مسجد فاتیح 1 کیلومتر

-فرودگاه بین المللی آتاتورک 15 کیلومتر

-فرودگاه جدید استانبول 32.3 کیلومتر

-میدان تکسیم 2.7 کیلومتر

-خیابان استقلال 2.5 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل مونارچ ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت خدمات پزشکی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
ماساژ سونا استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2