آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نوا پلازا بوتیک استانبول

هتل نوا پلازا بوتیک استانبول
nova plaza boutique Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل نوا پلازا بوتیک

چرا هتل نوا پلازا بوتیک Nova Plaza Boutiqe

یک هتل چهارستاره لوکس درشهراستانبول با امکانات رفاهی مناسب در منطقه بی‌اغلو قرار داده شده‌است و بدلیل اماکانات رفاهی مناسبی که به مسافران ارائه داده گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. این هتل به دلیل نزدیکی به میدان تکسیم امکان دسترسی به مراکزدیدنی و خرید را برای مسافران فراهم کرده‌ است. 

خدمات و امکانات هتل نوا پلازا بوتیک:

پذیرش درهتل نوا پلازا بوتیک به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و پرسنل هتل با روی خوش پاسخگوی تمامی سوالات مسافران می‌باشند. و همه پرسنل به زبان‌های ترکی، ایتالیایی، آلمانی، عربی و انگلیسی تسلط دارند. اگر در طول سفر نیاز به گشت و گذار با اتومبیل شخصی خود داشتید کافی است سری به پذیرش هتل بزنید و اتومبیل کرایه کنید.
هر روز صبح صبحانه رایگان سلف سرویس برای مهمانان از ساعت 7 صبح الی 10 صبح درهتل فراهم شده و در رستوران هتل نوا پلازا بوتیک نیز مهمانان می‌توانند برای صرف شام و نهاربه آن مراجعه کنند. در هتل سالن کنفرانس برای برگزاری انواع جلسات و کنفرانس‌های مسافران تعبیه شده است. از جمله امکانات تفریحی_ورزشی هتل سالن بازی برای کودکان، جکوزی، سالن اسپا و خدمات ماساژ برای رفع خستگی، حمام ترکی می‌توان اشاره کرد. برای علاقه مندان به ورزش درهتل سالن بدنسازی تعبیه شده است . 
در صورت تمایل مسافران میتونند از ترنسفر فرودگاهی و خدمات خشکشویی هتل با پرداخت هزینه بهره ببرند.  صندوق امانات درهتل تعبیه شده که مسافران می‌توانند وسایل و اشیا گران قیمت خود را در آن‌جا با خیال راحت بسپارند.

اتاق‌ها و خدمات هتل نوا پلازا بوتیک:

این هتل در مجموع دارای 44 اتاق می‌باشد. که این اتاق‌ها به سبک مدرن و بسیار زیبا با کف پارکت  طراحی شده‌اند. این اتاق ها دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع، ضد صدا، تلویزیون ال سی دی، اینترنتت رایگان ، فضای نشیمن در برخی اتاق‌ها و در برخی دیگر دارای تراس رو به باغ می‌باشند که زیبایی دو چندانی به اتاق‌ها می‌دهد به علاوه دراتاق‌های این هتل حمام شخصی با وان و دوش اختصاصی و لوازم آرایشی_بهداشتی رایگان می‌باشد.

فاصله هتل تا:

- میدان تکسیم: 0.3 کیلومتر
- خیابان استقلال:1.1 کیلومتر 
- موزه پرا استانبول: 1.5 کیلومتر
- مرکز خرید جواهرمال: 3.3 کیلومتر
- بازار بشیکتاش:2.8 کیاومتر
- بازاذ عتیقه فروشی: 2.8 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل نوا پلازا بوتیک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
سالن بازی کودکان
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2