آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پاتونگ مرلین پوکت

هتل پاتونگ مرلین پوکت
patong merlin Hotel پوکت
درجه هتل:
هتل پاتونگ مرلین

چرا هتل پاتونگ مرلین Patong Merlin Hotel :

هتل پاتونگ مرلین پوکت هتلی چهارستاره می‌باشد در قلب منطقه پاتونگ و به فاصله 5 دقیقه‌ای پیاده‌روی از ساحل قرار گرفته است. این هتل با شکوه و مدرن که در فاصله ای بسیار نزدیک به ساحل پاتونگ قرار گرفته است و به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید پوکت به خصوص بازارهای محلی جذاب و مرکز خرید جانگسیلون، جاده بنگلا و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل پاتونگ مرلین Patong Merlin Hotel :

خدمات پرسنل آموزش دیده و مجرب هتل در تمام طول روز با روی خوش آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند. لازم بذکر می‌باشد همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. این هتل رستوران‌های متعددی دارد که هرکدام غذاهای بین‌المللی، آسیایی، تایلندی و مدیترانه ای را برای مهمانان ارائه می‌دهند.همچنین بار و کافه‌های هتل (کافه Sunset Bar  یا Lobby Lounge ) هتل نیز آماده ارائه هرگونه سرویس به مهمانان خود می‌باشند که مکانی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌باشد. 
علاقمندان به بدنسازی می‌توانند از مرکز بدنسازی مجهز و مدرن بهره ببرند و تمرینات روزانه خود را در آن انجام دهند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می‌توانید به مرکز اسپا بروید و زمانی را با آرامش سپری کنید. همچنین چهار استخر رو باز به همراه صندلی‌های آفتاب، باشگاه کودکان و خدمات زیبایی و آرایشی از دیگر امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود.در هتل پاتونگ مرلین راه‌های زیادی برای سرگرم شدن وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کلاس‌های آشپزی، بیلیارد، اسب سواری، میز تنیس، ماهیگیری و کتابخانه اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل پاتونگ مرلین پوکت Patong Merlin Hotel : 

هتل پاتونگ مرلین پوکت 448 اتاق با تهویه مطبوع ، مینی‌بار، گاوصندوق و بالکن دارد. مهمانان می‌توانند از یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز داخل اتاق‌ها استفاده کنند. سرویس‌های بهداشتی، دوش، مواد شوینده رایگان و سشوار دارند. این هتل در اتاق‌ها هم امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم را برای مسافران تور پوکت فراهم کرده است. تلویزیون‌های صفحه‌ تخت به شبکه‌های ماهواره‌ای متصل هستند و نظافت اتاق‌ها هم به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو در صورت نیاز برای شما فراهم می‌شود. استعمال دخانیات در اکثر این اتاق‌ها ممنوع خواهد بود، اما کشیدن سیگار در بالکن آنها ممنوعیتی ندارد.

انواع اتاق‌های این هتل :

اتاق استاندارد دو یا دو نفره
1 تخت فوق العاده بزرگ دو نفره 2 تخت یک نفره
اتاق سوپریور دو یا دو نفره با نمای استخر
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
خانواده استاندارد (2 بزرگسال + 2 کودک)
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
خانواده برتر با دید استخر (2 بزرگسال + 2 کودک)
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دولوکس دو یا دو نفره با نمای استخر
2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دسترسی به استخر لوکس
1 تخت دونفره بزرگ

فاصله‌ی این هتل تا :

- جاده بنگلا : 1.1 کیلومتر

- ساحل پاتونگ : 1.7 کیلومتر

- مینی گلف دینو پارک : 9.2 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پوکت  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پاتونگ مرلین ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2