آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شروود پرمیو آنتالیا

هتل شروود پرمیو آنتالیا
sherwood premio Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل شروود پرمیو

چرا هتل شروود پرمیو Sherwood Premio Hotel ؟

"Sherwood Premio" یک مرکز کاملاً بازسازی شده از خانواده هتل‌های "Sherwood" است و یک طراحی معاصر را با خدماتی مجلل ارائه می‌دهد. شروود پرمیو که در قلب آنتالیا قرار دارد، تعادل کاملی بین زندگی پر جنب و جوش شهری و مناظر تاریخی ارائه می‌دهد. موقعیت عالی، گزینه‌های سرگرمی مختلف را برای هر علاقه‌ای تضمین می‌کند.

امکانات هتل شروود پرمیو:

در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. رستوران هتل طعم‌های بی‌شماری از غذا‌های ترکی و محلی و همچنین بین المللی را ارائه می‌دهد؛ صبحانه بوفه باز و رایگان بوده و به سبک اروپایی سرو می‌شود؛ ناهار و شام نیز با منوی انتخابی و آلاکارته با هزینه‌های جداگانه در دسترس هستند. این هتل همچنین یک شیرینی‌پزی برای کسانی که به دنبال مکانی آرام برای کار یا ملاقات هستند، همراه با رایحه قهوه تازه و دسرهای خوشمزه ارائه می‌دهد. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شروود پرمیو:

همه اتاق‌ها دارای امکانات لازم هستند که اقامت شما را راحت می‌کند و کارکنان همیشه برای ارائه راهنمایی آماده هستند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیرحمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل شروود پرمیو تا:
- پارک گولن الکان: 350 متر
- پارک سایت نازلی: 450 متر
- مارمارا آنتالیا: 750 متر
- پارک خیابان فالز: 950 متر
- پارک پیر سلطان ابدال: 1.1 کیلومتر
- پارک جمهوری: 1.6 کیلومتر
- رستوران کومشوکوی: 150 متر
- کافه/باراستارباکس: 200 متر
- دروازه هادریان: 4.7 کیلومتر
- برج ساعت: 5 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 5 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 7 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 8 کیلومتر
- پرگه: 15 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 18 کیلومتر
- لارا اوشن: 2.2 کیلومتر
- ساحل بلانچ: 450 متر
- ساحل مویدا: 1.5 کیلومتر
- ساحل مرمرلی: 4.9 کیلومتر
- ساحل عمومی لارا: 6 کیلومتر
- ساحل کنیالتی: 7 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 10 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شروود پرمیو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ
موسیقی زنده میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2