<p>هتل ارمنستان</p><p>تور ارمنستان</p><p>هتل پنج ستاره ارمنستان</p><p>هتل پنج ستاره</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الکساندر

هتل الکساندر لاکچری کالکشن ایروان
the alexander, a luxury collection Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل الکساندر لاکچری کالکشن

چرا هتل الکساندر لاکچری کالکشن  The Alexander, a Luxury Collection Hotel ؟

هتل پنج‌ستاره الکساندر لاکچری کالکشن (The Alexander, a Luxury Collection) اولین هتل لوکس پنج ستاره و بین‌المللی شهر ایروان است. این هتل در مرکز بخش تاریخی شهر قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری ایروان نزدیک است. برای مثال با کمتراز 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از میدان ریپابلیک، خانه اپرا و گالری ملی ارمنستان دیدن کنید. کاسکاد ایروان و ماتناداران هم تنها سه کیلومتر از هتل فاصله دارند.

خدمات و امکانات هتل الکساندر لاکچری کالکشن  The Alexander, a Luxury Collection Hotel

هتل الکساندر لاکچری کالکشن امکانات متعددی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. برای مثال افرادی که با اتومبیل شخصی خود به ایروان سفر کرده اند و قصد اقامت در این هتل را دارند، می‎توانند از پارکینگ امن و رایگان هتل الکساندر لاکچری کالکشن استفاده کنند.
یکی از قسمت های مورد توجه هتل الکساندر لاکچری کالکشن رستورانی ایتالیایی Italiano ristorante است که در طبقه یازدهم قرار دارد و شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سرو کرده و از منظره پانورامیک شهر زیبای ایروان لذت ببرید همچنین رستوران دارای ایوانی است که شما می‌توانید گرم ترین شب ها را در آنجا سپری کنید.
برای خاطره‌انگیزتر کردن بیشتر اقامت در هتل الکساندر، اجرای موسیقی زنده و کلاس‌های آشپزی تدارک دیده شده است. برای جابجایی بین طبقات نیز می‌توانید از آسانسور بهره ببرید. الکساندر لاکچری کالکشن با داشتن امکانات همایش و مرکز تجاری گزینه مناسبی برای سفرهای کاری است. لازم به ذکر است خدمات خانه‌داری در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری مثل پرس شلوار، اتو، لاندری و خشک‌شویی برخوردار شوید. نکته جالب دیگر در مورد هتل این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفته می‌شود.

مهمانانی که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند می‌توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند و خستگی خود را در مرکز اسپا هتل و بهره گیری از انواع ماساژها بر طرف کنند. هتل الکساندر لاکچری کالکشن استخر سرپوشیده‌ای هم دارد که در طول سال فعال و برای مهمانان هتل رایگان است و می‌توانید در آن‌جا ساعاتی به آبتنی بپردازید. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.

اتاق‌ها و امکانات هتل الکساندر لاکچری کالکشن  The Alexander, a Luxury Collection Hotel

این هتل مجلل دارای 115 اتاق زیبا و مدرن می‌باشد که کلیه امکانات رفاهی در اختیارتان می‌گذارد. این اتاق ها از امکانات قابل قبولی نظیر تلویزیون، یخچال، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، کمد لباس، حمام، دوش، لوازم بهداشتی، حوله و ... برخوردارند. به علاوه، این هتل در کنار ارائه خدمات و امکانات مناسب رفاهی، ببسیار مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است استعمال هرگونه دخانیات در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌ها

- سوپریور، اتاق مهمان، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوپریور، اتاق مهمان، 1 ملکه 1 تخت دونفره بزرگ
- لوکس، اتاق مهمان، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- لوکس، اتاق مهمان، 1 ملکه
- لوکس، اتاق مهمان، 2 تخت (تخت) دو نفره/یک نفره 2 تخت یک نفره
- پوشکین، سوئیت، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- آبویان، سوئیت، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت جونیور، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- استودیو، استودیو، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- الکساندر، سوئیت پرزیدنت، 1 کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- Grand Deluxe، اتاق مهمان، 1 Queen 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

-  موزه تاریخ ارمنستان: ۲۰۰ متر
-  میدان جمهوری ایروان: ۴۰۰ متر
-  بازار و خیابان ورنیساژ ایروان: ۵۰۰ متر
-  سالن باله و اپرای ایروان: ۶۰۰ متر
-  کاسکاد ایروان: ۱٫۲ کیلومتر
-  پارک عشاق ایروان: ۱٫۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الکساندر لاکچری کالکشن ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2