آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نشنال ایروان

هتل نشنال ایروان
national Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل نشنال

چرا هتل نشنال National Hotel ؟

این هتل پنج ستاره و مجلل، در مرکز شهر ایروان قرار گرفته است. هتل نشنال Hotel National فقط 5 دقیقه با ایستگاه مترو میدان جمهوری Republic Square Metro Station ، موزه ملی و پارک Fountains Park فاصله دارد. در عرض 20 دقیقه شما می‌توانید از هتل نشنال Hotel National به فرودگاه بینالمللی زوارتنوتس Zvartnots International Airport بروید.

خدمات و امکانات هتل نشنال National Hotel

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند همچنین هتل دارای امکانات برای برگزاری جلسات و قرار ملاقات است و امکانات برگزاری جشن و میهمانی در هتل وجود دارد. میز تور، خدمات نگهداری از چمدان‌ها، اجاره خودرو، ATM، خدمات تبدیل ارز از دیگر امکانات هتل نشنال می‌باشد. میهمانان می‌توانند در رستوران " Kamar Armenian Cuisine" با منوی ala Carte انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سفارش داده و یا غذاهای سبک تر و نوشیدنیها را در کافه رز هتل میل کنند. در رستوران‌های هتل از سبزیجات و میوه های تازه در تهیه غذاهای خوشمزه استفاده شده تا رضایت خاطر میهمانان را فراهم سازند. کسانی که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند هستند می‌توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند و خستگی خود را در سونا و مرکز اسپا هتل بر طرف کنند. هتل نشنال استخر سرپوشیده‌ای هم دارد که در طول سال فعال و برای مهمانان هتل رایگان است و می‌توانید در آن‌جا ساعاتی به آبتنی بپردازید. هتل نشنال همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند. علاوه بر خدمات ذکر شده شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید در ضمن به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند.

اتاق‌ها و امکانات هتل نشنال National Hotel 

این هتل دارای 75 اتاق با سقف‌هایی بلند و گچ کاری شده، پنجره‌هایی با پرده‌های لوکس، شومینه‌ و کاشی‌کاری‌هایی زیبا دارد همچنین با وسایلی شیک و مدرن دکور شده است . تهویه هوا در همه اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق لوکس دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق کامفورت دو یا دو نفره 3 تخت یک نفره یا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- استودیو 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو

- سوئیت ریاست جمهوری 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق یک نفره استاندارد 1 تخت یک نفره

- آپارتمان یک خوابه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- پارک انگلیسی550 متر

- پارک دایره ای900 متر

- موزه سرگئی پاراجانف900 متر

- پارک بعد از مارتیروس ساریان1.1 کیلومتر

- رستوران هند کاخ9.1 متر

- کافه/بارکافی شاپ شرکت ایروان40 متر

- رستوران پاندوک ایروان (میخانه ایروان) 50 متر

- موزه هوانس تومانیان1.1 کیلومتر

- کارخانه براندی ایروان1.3 کیلومتر

- آبشار ایروان1.5 کیلومتر

- ماتنداران1.8 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نشنال ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر دستگاه واکس کفش اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن آباژور لوازم آرایشی
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2