آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هالیدی این اکسپرس ایروان

هتل هالیدی این اکسپرس ایروان
holiday inn express Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل هالیدی این اکسپرس

چرا هتل هالیدی این اکسپرس Holiday Inn Express Hotel   

هتل هالیدی این اکسپرس Holiday Inn Express  هتلی سه ستاره در مرکز شهر ایروان و در منطقه کنترون قرار دارد. این هتل تا میدان آزادی 1 کیلومتر و تا مسجد آبی ایروان 0.7 کیلومتر فاصله دارد. از نظر مسافران این هتل امتیاز نسبتا پایینی برای امکامات و امتیاز نسبتا خوبی برای موقعیت خود کسب کرده است.

خدمات و امکانات هتل هالیدی این اکسپرس Holiday Inn Express Hote

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. پرسنل هتل به زبان‌های روسی، ارمنی و انگلیسی مسلط می‌باشند. ضمنا اینترنت در سر تا سر هتل رایگان ارائه شده است همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی این هتل استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. این هتل اجاره دوچرخه را برای مسافران خود در نظر گرفته است. درصورتی‌که سفرتان به شهر ایروان به خاطر کار و تجارت باشد، در مرکز این هتل می‌توانید از فکس و کپی و سالن جلسات با پرداخت هزینه اضافی بهره‌مند شوید. از مزیت‌های این هتل فراهم کردن امکانات و خدمات خوبی برای عزیزانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. اگر علاقه‌مند به انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران آن مراجعه کنید. منوی این رستوران را انواع غذاهای ارمنی و بین المللی با بهترین طعم و مزه تشکیل داده اند که از هر لحاظ، رضایت شما را کسب می کنند. سالن بار هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی ها در اختیار مهمانان قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل هالیدی این اکسپرس Holiday Inn Express Hotel 

این هتل دارای 130 اتاق می‌باشد و از جمله امکانات ان می‌توان به چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

فاصله هتل تا

- فاصله هتل تا مسجد آبی: ۰.۶ کیلومتر
- فاصله هتل تا خانه موزه هووهانس تومانیان: ۰.۶ کیلومتر
- فاصله هتل تا سالن اپرا و باله ارمنستان: ۰.۸ کیلومتر
- فاصله هتل تا موزه تاریخ ارامنستان: ۰.۸ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک عشاق: ۰.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هالیدی این اکسپرس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلویزیون
باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2